Η τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας στην υπηρεσία της Lavazza
Μια πρωτότυπη συνεργασία της Lavazza με την πλατφόρμα SightCall κάνει την συντήρηση των μηχανών πιο απλή από ποτέ.
Με τον όρο Επαυξημένη Πραγματικότητα (Augmented Reality) αναφερόμαστε σε εφαρμογές υπολογιστών που ενσωματώνουν στον πραγματικό κόσμο, όπως αυτός εκλαμβάνεται από το χρήστη μέσα από τις αισθήσεις του. Πρόκειται για πληροφορίες και υλικό κυρίως εικόνας και ήχου, που έχουν δημιουργηθεί από μια υπολογιστική μονάδα. Αυτή την τεχνολογία εκμεταλεύτηκε η Lavazza και σε συνεργασία με την εταιρία SightCall προσφέρει άμεση εξυπηρέτηση στους πελάτες της που χρησιμοποιούν μηχανές της εταιρείας. Η AR, λοιπόν, επιτρέπει στους υπεύθυνους εξυπηρέτησης προσεγγίζουν, να υποδεικνυουν και να δίνουν λύσεις σε ζητήματα που αφορούν τη συσκευή του πελάτη, όπως ο καθαρισμός των αλάτων του μηχανήματος. «Είμαστε υπερήφανοι που συνεργαζόμαστε με τον Όμιλο Lavazza για την παροχή λύσεων παγκόσμιας εξυπηρέτησης. Τώρα πια η συντήρηση και η επισκευή μηχανημάτων γίνεται ευκολότερη και ταχύτερη», δήλωσε ο Thomas Cottereau, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της SightCall. «Τώρα περισσότερο από ποτέ, τα κορυδαία brands παγκοσμίως στρέφονται στην ψηφιακή υποστήριξη που τους επιτρέπει να παρέχουν λύσεις σε προβλήματα προβλημάτων με ελάχιστη διακοπή εργασιών. Το SightCall θα δώσει τη δυνατότητα στη Lavazza να επιλύσει άμεσα ζητήματα εξυπηρέτησης πελατών, διατηρώντας τη φήμη που έχουν αποκτήσει χάρη στα προϊόντα καφέ υψηλής ποιότητας που προσφέρει», πρόσθεσε ο Cottereau.
Η SightCall με έδρα το Σαν Φρανσίσκο είναι μια παγκόσμια εταιρεία λογισμικού cloud που παρέχει στις επιχειρήσεις ζωντανή υποστήριξη βίντεο, AR και AI, σε κλάδους όπως οι ασφαλίσεις, οι κατασκευές και η υγειονομική περίθαλψη. Η εταιρεία έχει γραφεία σε ΗΠΑ, Ευρώπη, Ασία και Αυστραλία.
Πηγή: worldcoffeeportal.com