Με το 2ο Food Market Show η πρεμιέρα του LiveOn Expo Complex, του ψηφιακού Εκθεσιακού Κέντρου της LiveOn
Μια ολοκληρωμένη online εκθεσιακή εμπειρία, χάρις στη χρήση πρωτοποριακών ψηφιακών τεχνολογιών, θα ζήσουν για πρώτη φορά οι Έλληνες και ξένοι επισκέπτες της έκθεσης.
Με την φιλοξενία της online Έκθεσης Τροφίμων και Ποτών Food Market Show Edition 2 από τις 11μέχρι 14 Μαΐου 2021, εγκαινιάζει την λειτουργία του το LiveOn Expo Complex. Πρόκειται για το νέο ψηφιακό εκθεσιακό συγκρότημα της LiveOn, της ψηφιακής πλατφόρμας επιχειρηματικής επικοινωνίας του ομίλου ethosGROUP. Στις ψηφιακές εγκαταστάσεις του LiveOn Expo Complex, οι επισκέπτες και οι εκθέτες θα ζήσουν μια νέα 3D εμπειρία σε ένα εντυπωσιακό ψηφιακό περιβάλλον που θα μεταφέρει στην οθόνη τους όλα τα θετικά της φυσικής περιήγησης σε μία έκθεση. Επιπλέον θα προσφέρει άμεση και διαρκή αλληλεπίδραση με όλα τα σημεία ενδιαφέροντος – εκθεσιακά περίπτερα, χώρους συνάντησης και δικτύωσης, συνεδριακούς χώρους κ.α.
Το LiveOn Expo Complex είναι εξοπλισμένο με όλες τις γνωστές τεχνολογικές καινοτομίες της LiveOn και στηρίζεται στην έξυπνη και απόλυτα ασφαλή cloud αρχιτεκτονική της που επιτρέπει στον διοργανωτή να αυξάνει «αθόρυβα» τις δυνατότητες της εκδήλωσης του όσο αυξάνεται η προσέλευση του κοινού σε αυτή. Ταυτόχρονα ενσωματώνει στην λειτουργία του και μια σειρά από εξελιγμένες δυνατότητες που προσθέτουν στην περιήγηση του επισκέπτη όλα τα θετικά της ψηφιακής εποχής – παράλληλες δραστηριότητες στις συνεδριακές και τις εκθεσιακές αίθουσες, «ψηφιακή τσάντα». Έτσι ο επισκέπτης έχει on demand το εκθεσιακό υλικό που επιλέγει, έξυπνες αναζητήσεις με εμπλουτισμένο κατάλογο εκθετών, ενεργή online επικοινωνία εκθετών- επισκεπτών μέσα από προγραμματισμένες και αυθόρμητες B2B συναντήσεις κ.α.
Για την ξενάγηση του στον εκθεσιακό χώρο ο επισκέπτης μπορεί να χρησιμοποιήσει μια σειρά από high–tech features που συνδυάζουν την προσομοίωση της «φυσικής» κίνησης με την «ψηφιακή» πραγματικότητα. Θα μπορεί για παράδειγμα να εστιάσει σε περίπτερα και άλλα εκθεσιακά σημεία με τα «έξυπνα» ζουμ, να έχει πρόσβαση σε εκθεσιακός κατάλογος εμπλουτισμένος με επιλογές προσαρμοσμένης αναζήτησης, αλλά και τη δυνατότητα να διαμορφώσει την δική του εκθεσιακή διαδρομή επιλέγοντας αφενός τα περίπτερα που τον ενδιαφέρουν και αφετέρου σε ποια από τις τρεις διαφορετικές απεικονίσεις (Standing, Walking, Watching).
«Με την σημερινή πρώτη παρουσίαση του LiveOn Expo Complex, η LiveOn καθίσταται πλέον η πιο ολοκληρωμένη πλατφόρμα διοργάνωσης και υποστήριξης ενός μεγάλου εύρους δράσεων εταιρικής επικοινωνίας. Το LiveOn Expo Complex, η νέα πραγματικότητα στην αγορά εκθέσεων και συνεδρίων, χάρις τις πρωτοποριακές της καινοτομίες θα παραμείνει και μετά την πανδημία, όταν θα επιστρέψουν σε λειτουργία οι φυσικοί χώροι συνεδρίων και εκθέσεων» δήλωσε ο κ. Κωνσταντίνος Ουζούνης, CEO του ethosGROUP και ιδρυτής της LiveOn. Και πρόσθεσε «στην νέα εποχή της επιχειρηματικής επικοινωνίας, η LiveOn είναι κάτι παραπάνω από ένα απλό web περιβάλλον, είναι ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό εργαλείο που λειτουργεί χωρίς τους περιορισμούς του χρόνου και της απόστασης και εξασφαλίζει πρακτικά απεριόριστες ευκαιρίες επιχειρηματικής επικοινωνίας και δικτύωσης!»
Η φετινή διοργάνωση της Food Market Show απευθύνεται σε επισκέπτες από περισσότερες από 85 χώρες με την συμμετοχή πολλών κορυφαίων εταιριών από διαφορετικούς κλάδους της ελληνικής εξαγωγικής κοινότητας. Σημαντική καινοτομία της φετινής έκθεσης και ένα από τα πολλά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που προσφέρει το LiveOn Expo Complex, είναι η ενίσχυση της διασύνδεσης των παραγωγών και των αγοραστών, καθώς η πρόσβαση στο ψηφιακό εκθεσιακό κέντρο θα είναι διαθέσιμη σε ετήσια βάση για την περιήγηση των επισκεπτών στα τρισδιάστατα ψηφιακά περίπτερα των εκθετών, τον προγραμματισμό B2B συναντήσεων και προϊοντικών παρουσιάσεων, αλλά και την παρακολούθηση live workshops και events.
Περισσότερες πληροφορίες για την Έκθεση και για να δηλώσετε τη συμμετοχή σας μπορείτε να βρείτε στο www.foodmarketshow.com
Περισσότερες πληροφορίες για την LiveOn και το LiveOn Expo Complex μπορείτε να βρείτε στο www.liveon.tech