ΜΕΒΓΑΛ: Όταν η ιστορία συναντά την καινοτομία

ΜΕΒΓΑΛ: Όταν η ιστορία συναντά την καινοτομία

Το 1950, η ΜΕΒΓΑΛ (Μακεδονική Βιομηχανία Γάλακτος) ξεκίνησε την πορεία της καταφέρνοντας γρήγορα να γίνει μία από τις πιο γνωστές ελληνικές εταιρείες στον τομέα των γαλακτοκομικών προϊόντων. Η σύνδεσή της με την ελληνική παράδοση της δίνει μια ισχυρή βάση αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης από τον καταναλωτή.

 

Η ΜΕΒΓΑΛ είναι γνωστή για την ποικιλία και τα φρέσκα προϊόντα της, που παράγονται από γάλα υψηλής ποιότητας. Η δέσμευσή της για αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους διασφαλίζει προϊόντα που εμπιστεύονται οι καταναλωτές καθημερινά. Παράλληλα, επενδύει συνεχώς σε νέες τεχνολογίες παραγωγής και σε προϊόντα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες διατροφικές τάσεις της Ελλάδας και του εξωτερικού, καθώς εξάγει σε πάνω από 36 χώρες.

 

Η εταιρεία, όμως, έχει αναπτύξει μια ισχυρή και στρατηγική σχέση με τους επαγγελματίες του κλάδου HORECA, καθώς αναγνωρίζει τη σημασία του συγκεκριμένου τομέα στον επιχειρηματικό κόσμο και την ελληνική οικονομία. Προσφέρει εξειδικευμένες λύσεις υψηλής ποιότητας για τους επαγγελματίες του κλάδου με τα προϊόντα SpecialistaS, που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της μαζικής εστίασης. Πέραν της ποικιλίας, η δυνατότητα εξυπηρέτησης σε κάθε σημείο δηλώνει την παρουσία τους πανελλαδικά και τη στήριξή τους σε κάθε επιχειρηματία.

 

Για τη δημιουργία αυτών των προϊόντων συνεργάστηκαν με ανθρώπους που είναι γνώστες του καφέ και δημιούργησαν προϊόντα σχεδιασμένα να καλύψουν τις ανάγκες της καφεστίασης από τους ανθρώπους του κλάδου. Εκείνοι έβαλαν τις γνώσεις τους για τον καφέ, η ΜΕΒΓΑΛ τις γνώσεις για το γάλα, κι έτσι δημιουργήθηκαν οι κωδικοί SpecialistaS.

 

Δημιουργούν μοναδικό αποτέλεσμα και στα χέρια κάθε Barista γίνονται τέχνη. Ακόμη και οι πιο απαιτητικοί επαγγελματίες του καφέ έχουν εμπιστευτεί τη σειρά SpecialistaS της ΜΕΒΓΑΛ για την ποιότητα, την πλούσια υφή και την εξαιρετική κρέμα, που απογειώνει κάθε δημιουργία χωρίς να καλύπτει τα αρώματα και τη γεύση του καφέ.

 

Τα επόμενα βήματα

 

Η ανάπτυξη νέων προϊόντων, που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες διατροφικές τάσεις (π.χ. βιολογικά, προϊόντα χαμηλών λιπαρών ή χωρίς λακτόζη) και στις ανάγκες των συνεργατών τους, σεβόμενοι πάντα το περιβάλλον και την κοινωνία, είναι ο δρόμος που οι άνθρωποι της εταιρείας αποφάσισαν να βαδίσουν το επόμενο διάστημα.

 

Aπό το Coffee&Brunch Magazine