HASKOS LTD – CAFFE LUIGI: Απολογισμός 2024 και τα σχέδια για τη νέα χρονιά

HASKOS LTD – CAFFE LUIGI: Απολογισμός 2024 και τα σχέδια για τη νέα χρονιά

O CEO, Παναγιώτης Χάσκος, και ο Sales Manager, Γιώργος Γιουπάκης, της Haskos Coffee & Beverages μιλούν εφ’ όλης της ύλης για τη χρονιά που έφτασε στο τέλος της και παρουσιάζουν τους στόχους και τα σχέδια για το 2025.

 

Πριν από εννέα χρόνια, η εταιρεία Haskos έκανε τα πρώτα της βήματα στον συναρπαστικό κόσμο του καφέ. Υπό την ηγεσία του κ. Παναγιώτη Χάσκου, μια ομάδα ανθρώπων με πάθος για τον καφέ ενώθηκε, αξιοποιώντας δημιουργικές ιδέες και καινοτόμες προσεγγίσεις, για να χτίσει μια πορεία γεμάτη μοναδικούς σταθμούς. Σήμερα, η εταιρεία έχει εξασφαλίσει σημαντικά εμπορικά σήματα και αποκλειστικές συνεργασίες με κορυφαίες εταιρείες του εξωτερικού, ενώ συνεχώς διευρύνει την παρουσία της σε νέες αγορές και κατηγορίες προϊόντων.

 

Η ιστορία ξεκινά από τον espresso Caffe’ Luigi, που κερδίζει ακόμη και τους πιο απαιτητικούς λάτρεις του καφέ. Η γκάμα εμπλουτίστηκε με τον specialty 7 Grams Espresso, από 100% Arabica ποικιλίες, από επτά φάρμες παγκοσμίως, ενώ περιλαμβάνει τον αυθεντικό καφέ φίλτρου Kronberg, γνωστό για τα εκλεπτυσμένα αρώματά του, και τιμά την παράδοση με τον ελληνικό καφέ Μερακλής, που παράγεται από το 1975.

 

Το 2024, όπως σημειώνει ο κ. Παναγιώτης Χάσκος, υπήρξε μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις, αλλά και σημαντικές επιτυχίες, που τους βοήθησαν να εξελιχθούν και να θέσουν γερές βάσεις για το μέλλον. Ένας από τους βασικούς στόχους της χρονιάς ήταν η δημιουργία και το λανσάρισμα του νέου premium brand espresso Mano del Caffè, που είναι δημοφιλές για τα γήινα αρώματα, τις νότες σοκολάτας και ξηρών καρπών, αλλά και την ευκολία χρήσης από τους baristas, συνεχίζοντας παράλληλα το πλάνο ανάπτυξης για όλα τα υπόλοιπα brands της εταιρείας. Επίσης, στον καλαίσθητο χώρο του flagship store, Fabrica de Cafe, που διαθέτουν στο Παγκράτι, εγκαινιάστηκε ο χώρος επεξεργασίας καφέ, ξεκινώντας από τον πράσινο-ωμό κόκκο καφέ, που στη συνέχεια τον ψήνουν, τον αλέθουν και, τέλος, τον συσκευάζουν, είτε για δικά τους προϊόντα είτε για προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας-private label.

 

Για ακόμη μία χρονιά, η εταιρεία έδωσε δυναμικό «παρών» σε κορυφαίες εκθέσεις του κλάδου, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, ενισχύοντας την εξωστρέφεια και την αναγνωρισιμότητά της. Πιο συγκεκριμένα, στις εκθέσεις Sigep World Rimini, Sial Paris, World of Coffee Copenhagen, TriestEspresso Expo Italy, Horeca, Food Expo και στο Athens Coffee Festival. Οι εκθέσεις αποτέλεσαν ιδανική ευκαιρία να αφουγκραστούν τις τάσεις της αγοράς, να ανταλλάξουν ιδέες με επαγγελματίες του χώρου και να δημιουργήσουν νέες στρατηγικές συνεργασίες.

 

Επιπλέον, υποστήριξαν και συμμετείχαν στο πρώτο Coffee Industry Forum, ένα συνέδριο αφιερωμένο στον καφέ και τους επαγγελματίες του χώρου, με ομιλία που έδωσε ο κ. Χάσκος για «Το παρόν και το μέλλον της καφεστίασης στην Ελλάδα», αναλύοντας τις τάσεις, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που διαμορφώνουν τον κλάδο.

 

Αδιαμφισβήτητα, αυτό που αξίζει να αναφερθεί είναι ότι, για 6η συνεχόμενη χρονιά, η εταιρεία κέρδισε 6 χρυσά βραβεία στα Coffee Business Awards, ενώ ο κ. Παναγιώτης Χάσκος διακρίθηκε και πάλι με το τιμητικό βραβείο Top Coffee Manager.

 

Επίσης, η εταιρεία ολοκλήρωσε με επιτυχία δύο σημαντικά προγράμματα ΕΣΠΑ, το «Ψηφιακό Άλμα», για την αναβάθμιση όλων των ηλεκτρονικών συστημάτων, της μηχανοργάνωσης και της ψηφιακής προβολής, και την «Εργαλειοθήκη Ανταγωνιστικότητας», για τη δημιουργία νέων brand και την ευρωπαϊκή κατοχύρωσή τους, την ανανέωση των φορτηγών της εταιρείας και άλλου εξοπλισμού. Δύο ακόμη νέες επενδύσεις ΕΣΠΑ εγκρίθηκαν και ξεκίνησαν: ο «Βασικός Ψηφιακός Μετασχηματισμός», για τη βελτίωση των ψηφιακών συστημάτων, και ο «Πράσινος Μετασχηματισμός», για την ανάπτυξη της εξωστρέφειας και την περαιτέρω βελτίωση της προστασίας του περιβάλλοντος.

 

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι εξασφαλίστηκε η άδεια για την επιστροφή του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στον καφέ από το τελωνείο, μια σημαντική εξέλιξη, που αποτελεί το έναυσμα για να ξεκινήσουν και πάλι δυναμικά οι εξαγωγές.

 

Καθώς η χρονιά πλησιάζει στο τέλος της, ο κ. Γιώργος Γιουπάκης μπορεί με βεβαιότητα να πει ότι η εταιρεία πέτυχε τους στόχους που είχε θέσει για το 2024, αυξάνοντας τον τζίρο της περίπου 20% και δημιουργώντας πιο σταθερές βάσεις για τη μελλοντική της ανάπτυξη.  «Η επιθυμία για δημιουργία και η εξέλιξη είναι η πηγή της δύναμής μας» αναφέρει ο κ. Παναγιώτης Χάσκος, εκφράζοντας την υπερηφάνεια και τη δικαίωσή του για τις επιλογές του και την ομάδα που έχει χτίσει. Παράλληλα, αποκαλύπτει πως «με αφοσίωση και σκληρή δουλειά, κάθε στόχος μπορεί να γίνει πραγματικότητα».

 

«Βρισκόμαστε στην κορυφή της ελληνικής αγοράς, αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του κοινού, με πρωταρχικό πάντα στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών και την ολοένα και αυξανόμενη ανάπτυξη πωλήσεων, με τοποθέτηση σε περισσότερα σημεία, τόσο στην Αττική όσο και στην περιφέρεια» τονίζει ο κ. Γιουπάκης.

 

Τέλος, ο κ. Χάσκος, θέτει τους στόχους για τη χρονιά που σύντομα θα υποδεχτούμε: «Η εταιρεία μας βρίσκεται σε μια περίοδο εξέλιξης και ανάπτυξης. Στο πλαίσιο αυτό, είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την προγραμματισμένη μετεγκατάστασή μας σε νέες, μεγαλύτερες και πιο σύγχρονες εγκαταστάσεις, στην Εθνική Οδό. Αυτή η κίνηση στοχεύει στη βελτίωση των υποδομών μας, την ενίσχυση της λειτουργικότητας και τη δημιουργία ενός πιο δυναμικού και ευχάριστου περιβάλλοντος εργασίας, που θα υποστηρίξει την περαιτέρω ανάπτυξή μας.

 

Για το 2025, προσανατολιζόμαστε σε ένα στρατηγικό πλάνο εξαγορών, που περιλαμβάνει την εξαγορά τουλάχιστον μίας μεγάλης εταιρείας espresso. Συγκεκριμένα, στοχεύουμε οργανική ανάπτυξη της εταιρείας κατά 20% και, με την υλοποίηση του πλάνου εξαγορών, προβλέπουμε περαιτέρω αύξηση.
Επιδιώκοντας συνεχή ανάπτυξη και ενίσχυση της παρουσίας μας στις διεθνείς αγορές, σχεδιάζουμε να αυξήσουμε σημαντικά τις εξαγωγές μας. Αυτή η στρατηγική κίνηση θα μας επιτρέψει να επεκτείνουμε το αποτύπωμά μας παγκοσμίως, να αναδείξουμε την ποιότητα των προϊόντων μας και να εδραιώσουμε τη θέση μας σε νέες αγορές. Ένας σημαντικός παράγοντας που ενισχύει την προσπάθειά μας για αύξηση των εξαγωγών είναι η συμμετοχή μας σε διεθνείς εκθέσεις. Αυτές μας δίνουν την ευκαιρία να παρουσιάσουμε τα προϊόντα μας, να αναπτύξουμε στρατηγικές συνεργασίες και να προσεγγίσουμε τις αγορές-στόχους, συμβάλλοντας έτσι στην επίτευξη των αναπτυξιακών μας σχεδίων. Το 2025, θα συμμετέχουμε σε δύο διεθνείς εκθέσεις στον χώρο του καφέ και της εστίασης και σε τέσσερις εκθέσεις στην Ελλάδα».

 

Και τονίζει: «Γεμάτοι όρεξη και σχέδια, εκτιμάμε ότι το 2025 θα αποτελέσει μια εξαιρετική χρονιά για την εταιρεία μας, παραμένοντας πάντα αφοσιωμένοι στο όραμά μας “Να σχεδιάζουμε το μέλλον του καφέ”».

 

Από το Coffee&Brunch Magazine