Καν’το όπως στην Ασία: Πώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενισχύουν το customer loyalty

Καν’το όπως στην Ασία: Πώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενισχύουν το customer loyalty

Aν είσαι ιδιοκτήτης coffee shop και πιστεύεις ότι οι πωλήσεις και το cutomer loyalty του καταστήματός σου έχει… πιάσει ταβάνι, ίσως ήρθε η ώρα να λάβεις σοβαρά υπόψη σου το παράδειγμα των ασιατικών καφέ

 

Τα coffee shops στην Ασία χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότερο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ενισχύσουν την αφοσίωση των πελατών καθώς οι προτιμήσεις των καταναλωτών αλλάζουν και εξελίσσονται.

 

Οι ψηφιακές πλατφόρμες είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικές στις κατηγορίες των νεότερων καταναλωτών, οι οποίοι προτιμούν το εξατομικευμένο μάρκετινγκ και το διαδραστικό engagement. Aυτές οι στρατηγικές που βασίζονται στο digital, μπορούν να οδηγήσουν σε επαναλαμβανόμενες επισκέψεις πελατών και να ενισχύσουν την αφοσίωση σε ένα brand, μέσα σε μια ανταγωνιστική αγορά.

 

«Ο “ακτιβισμός” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όχι μόνο ενισχύει τις επισκέψεις στα καταστήματα που τον υιοθετούν, αλλά κρατά επίσης ενήμερους τους πελάτες τους για ειδικές προσφορές και νέα προϊόντα», δήλωσε ο Parthasaradhi Reddy, επικεφαλής αναλυτής καταναλωτών στην GlobalData.

 

Η αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές μέσω των social media, όπως το αίτημα για σχόλια ή η διεξαγωγή δημοσκοπήσεων, μπορεί να κάνει τους πελάτες να αισθάνονται σημαντικοί και να νιώθουν πως συμμετέχουν σε κάτι εξίσου σημαντικό.

 

Ως εκ τούτου, η εφαρμογή ενός ισχυρού προγράμματος αφοσίωσης που συνδέεται με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τη διατήρηση των πελατών.

 

Οι καταναλωτές στην Ασία ελκύονται από brands που επιδεικνύουν κοινωνική ευθύνη. Eπιλέγουν περισσότερο επιχειρήσεις που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες τους, οι οποίες συχνά περιλαμβάνουν την κοινωνική ένταξη και την περιβαλλοντική βιωσιμότητα.

 

Είναι ενδεικτικό ότι έρευνα της GlobalData, συμπέρανε ότι το 82% των καταναλωτών επηρεάζεται από το πόσο καλά τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες καλύπτουν τις ανάγκες και τις προτιμήσεις τους.

 

Μήπως ήρθε η ώρα να εντάξεις ενεργά τα social media στις στρατηγικές μάρκετινγκ της επιχείρησής σου;