Lavazza-Lamborghini: Δύο εμβληματικά brands ενώνουν τις δυνάμεις τους
Οι εμβληματικές ιταλικές μάρκες Lavazza και Lamborghini αποκαλύπτουν τη νέα τους συνεργασία. Η αποκλειστική συμφωνία ορίζει ότι ο καφές Lavazza θα σερβίρεται στο μουσείο της Lamborghini στη Μπολόνια καθώς και σε όλες της τις εκδηλώσεις παγκοσμίως
Ο κορυφαίος ιταλικός roaster καφέ Lavazza ανακοίνωσε μια νέα αποκλειστική συνεργασία με την κατασκευάστρια πολυτελών αυτοκινήτων Lamborghini. Η συμφωνία ορίζει ότι ο καφές Lavazza θα σερβίρεται στο Μουσείο Automobili Lamborghini στη Μπολόνια καθώς και σε όλες τις εκδηλώσεις Lamborghini στην Ιταλία και στο εξωτερικό. Το μουσείο προσφέρει δημόσιες ξεναγήσεις στα 60 χρόνια παραγωγής οχημάτων της Lamborghini και φιλοξενεί επίσης εκδηλώσεις ιδιωτικής φιλοξενίας. Lavazza και Lamborghini δήλωσαν ότι η συνεργασία θα «κινήσει μια σειρά από εκδηλώσεις και πρωτοβουλίες» που θα παρουσιάζουν τα προϊόντα κάθε μάρκας και θα μοιράζονται την αφοσίωση στην αριστεία.
«Αυτή η συνεργασία αντιπροσωπεύει μια ιδιαίτερη στιγμή για δύο εταιρείες που πάντα στόχευαν στην αριστεία. Οι συγγένειες μεταξύ της Lavazza και της Automobili Lamborghini είναι πολλές: και οι δύο είναι πρεσβευτές του ιταλικού στυλ σε όλο τον κόσμο, και οι δύο μοιράζονται μια ιστορία επιτυχίας και μια συνεχή δέσμευση για την ποιότητα. Είμαστε ενθουσιασμένοι που ενώνουμε τις δυνάμεις μας για να συνεχίσουμε να εμπνέουμε με τις κοινές μας αξίες, στην Ιταλία και στο εξωτερικό», δήλωσε ο Antonio Baravalle, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Lavazza.
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τη συνεργασία μας με τη Lavazza, ενώνοντας δύο ιταλικές άριστες μάρκες σε ένα κοινό έργο. Η συνεργασία αντιπροσωπεύει μια ευκαιρία να φέρουμε την ιταλική εμπειρία στους πελάτες, τους επισκέπτες και τους θαυμαστές μας σε όλο τον κόσμο», πρόσθεσε ο Stephan Winkelmann, Διευθύνων Σύμβουλος της Lamborghini.
Έχοντας ιδρυθεί στο Τορίνο το 1895, η Lavazza παράγει περισσότερα από 30 δισεκατομμύρια φλιτζάνια καφέ κάθε χρόνο και είναι διαθέσιμη σε 140 χώρες παγκοσμίως. Ο roaster καφέ είναι γνωστός για τις κορυφαίες εταιρικές του επωνυμίες, μεταξύ άλλων με την Disneyland του Παρισιού, και συμφωνίες αθλητικών χορηγιών με τουρνουά τένις Wimbledon, US Open, French Open και Shanghai Masters, Grand Prix Αυστραλίας και ποδοσφαιρικές ομάδες Ajax, Arsenal και Juventus. Η Lavazza πέτυχε αύξηση πωλήσεων 13% σε ετήσια βάση τους 12 μήνες που έληξαν στις 31 Δεκεμβρίου 2023, σημειώνοντας έσοδα ρεκόρ 3,1 δισ. ευρώ (3,3 δισ. $).