«Μίλα Tώρα»: Η Coffee Island πλάι στους μαθητές, κατά του σχολικού εκφοβισμού
Η Coffee Island στηρίζει την πανελλαδική μαθητική εκστρατεία ενημέρωσης κατά του σχολικού εκφοβισμού «Μίλα Tώρα». H καμπανιά πραγματοποιείται από «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
Ο σχολικός εκφοβισμός αποτελεί ένα από τα πιο επίκαιρα και επικίνδυνα κοινωνικά φαινόμενα της εποχής μας, με τα περιστατικά στην Ελλάδα να αυξάνονται ραγδαία και τις επιπτώσεις να βαραίνουν τόσο μαθητές και γονείς όσο και την κοινωνία. Η Coffee Island, θέλοντας να συμβάλλει στον αγώνα καταπολέμησης του bullying, υποστηρίζει την καμπάνια «Μίλα Τώρα», που υλοποιείται από το 2014 από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και φέρει την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε από «Το Χαμόγελο του Παιδιού», φέτος στη χώρα μας, ένα στα τρία (32,4%) παιδιά δηλώνει πως δέχεται σχολικό εκφοβισμό και ένα στα έξι (18%) αισθάνεται πως στο σχολείο δεν υπάρχει η απαραίτητη καθοδήγηση για την αποφυγή τέτοιων περιστατικών. Αξίζει να σημειωθεί επίσης πως, σύμφωνα με άλλες έρευνες, δύο στα πέντε (40%) παιδία ζητούν βοήθεια, με την πρώτη τους επιλογή να είναι οι γονείς τους (18%) και η δεύτερη κάποιος εκπαιδευτικός (6%). Παράλληλα, το σχολείο φαίνεται να είναι ο κυρίαρχος χώρος εμφάνισης συμπεριφορών εκφοβισμού. Πριν λίγες ημέρες, με τη συμβολή της Coffee Island, και στο πλαίσιο της καμπάνιας «Μίλα Τώρα», πραγματοποιήθηκε η προβολή της πρώτης ταινίας μικρού μήκους «Οι σκέψεις της Νεφέλης», δίνοντας φωνή στα παιδιά που έχουν υποστεί bullying. Την ταινία παρακολούθησαν 500 μαθητές, καθηγητές και εκπρόσωποι Τύπου που βρέθηκαν στον κινηματογράφο «ΔΑΝΑΟΣ». Η ταινία είναι βασισμένη σε αληθινά περιστατικά ενδοσχολικής βίας που έχουν καταγραφεί από την Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή SOS 1056 του Οργανισμού. Μετά την προβολή της ταινίας, οι παρευρισκόμενοι συμμετείχαν με ψυχολόγους του Οργανισμού σε μια ανοιχτή συζήτηση για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού. Στόχος της καμπάνιας είναι η αναγνώριση των συναισθημάτων που βιώνει ένα θύμα εκφοβισμού, η ανάδειξη των σωματικών και ψυχικών συνεπειών του φαινομένου και η εξάλειψή του με τις κατάλληλες δράσεις.
Η Coffee Island αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα της καμπάνιας «Μίλα Τώρα», παρείχε την έμπρακτη ενίσχυση της στο έργο που επιτελεί «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Με σεβασμό απέναντι στα θύματα, κύριο μέλημα της εταιρείας αποτελεί η στήριξη σε όσους επηρεάζονται άμεσα και έμμεσα από το φαινόμενο του bullying. Αναδεικνύοντας τις συνέπειες του σχολικού εκφοβισμού, η Coffee Island αποσκοπεί στην εξάλειψη του φαινομένου, στην ενίσχυση της διαφορετικότητας και της ισότητας για όλους, και στη διαμόρφωση ενός καλύτερου κόσμου για τις μελλοντικές γενιές.