Coffee Island: To στρατηγικό σχέδιο ψηφιακής ανάπτυξης και δύο διακρίσεις
Η Coffee Island υλοποιεί ένα μακρόπνοο στρατηγικό σχέδιο ψηφιακών βελτιώσεων και αλλαγών για τον εκσυγχρονισμό της ποιότητας των υποδομών, τη διασύνδεση όλων των διευθύνσεων του οργανισμού, και τη διασφάλιση metrics ποιότητας σε όλη τη λειτουργία της επιχείρησης. Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία κατάφερε να αποσπάσει δύο σημαντικές διακρίσεις στα Impact BITE Awards 2022,γεγονός που επιβεβαιώνει πως η εταιρία επενδύει σταθερά σε ποιοτικές και καινοτόμες υποδομές και δράσεις ψηφιακού μετασχηματισμού.
Η εταιρεία απέσπασε το GOLD Award στην ενότητα Διαχείριση Logistics και Παραγωγής για τη δημιουργία και χρήση ολοκληρωμένης τεχνολογικής πλατφόρμας (η οποία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων WMS, MES, QC, CMMS ιχνηλασιμότητα) η οποία ψηφιοποιεί, παρακολουθεί, και ελέγχει όλη τη διαχείριση αποθηκών και τη διακίνηση προϊόντων, θέτοντας metrics για την επίτευξη ποιότητας, αλλά και παράλληλα, διασφαλίζει σε όλες τις φάσεις συνεχείς ελέγχους Quality Assurance & Control για την ποιότητα των παραγόμενων προϊόντων και της εφοδιαστικής αλυσίδας αυτών.
Επίσης, απέσπασε και το SILVER Award στην ενότητα Ψηφιακός Μετασχηματισμός Επιχειρησιακών Διαδικασιών, για την ψηφιοποίηση όλων των κρίσιμων ροών και διαδικασιών ενδοεταιρικά. Τα βραβεία απονεμήθηκαν την Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2022 στo Μουσείο Οίνου.
O Απόστολος Ζησιμόπουλος, IT & E-Commerce Senior Manager, δήλωσε σχετικά: «Οι βραβεύσεις αυτές μας τιμούν επειδή έγκριτα στελέχη της αγοράς αξιολογούν θετικά τη μεθοδολογία, το τεχνικό μέρος και την ποιότητα των ψηφιακών επενδύσεων και έργων που υλοποιούμε. Η ψηφιακή εποχή και η αξιοποίηση των εργαλείων της αποτελεί ένα από τους 6 πυλώνες της εταιρικής στρατηγικής της Coffee Island, ώστε συνεχώς να βελτιώνουμε παραγωγικά όλες τις δραστηριότητες του οργανισμού με σκοπό την παραγωγή και διάθεση ποιοτικών προϊόντων και υπηρεσιών στους καταναλωτές και τους συνεργάτες μας.»
Λίγα λόγια για την Coffee Island
Η Coffee Island είναι σήμερα η Νο 1 αλυσίδα καφεστίασης στην Ελλάδα και τη Ν. Ευρώπη. Η εταιρεία ξεκίνησε το 1999 από την Πάτρα, όπου διατηρεί την έδρα της. Το δίκτυο των 428 καταστημάτων της εταιρίας απλώνεται σε 50 νομούς και 100 πόλεις της Ελλάδας και σε ακόμα 52 σημεία στο εξωτερικό (Κύπρος, Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδάς, UAE, Ελβετία, Ρουμανία, Αίγυπτο), ενώ τα προϊόντα της διατίθενται και μέσα από το οργανωμένο λιανεμπόριο.
Διαθέτει ιδιόκτητες εγκαταστάσεις επεξεργασίας καφέ και αποθήκευσης στην Πάτρα, όπου επεξεργάζονται και καβουρδίζονται 1400 τόνοι καφέ τον χρόνο για να καλύπτει αποκλειστικά τις ανάγκες του δικτύου της. Υποστηρίζει την άμεση συνεργασία με μεμονωμένους παραγωγούς, ή συνεταιρισμούςστις χώρες παραγωγής καφέ, θέτοντας ως πυλώνα της εταιρικής κουλτούρας και δράσης της το direct trade με το 90% του καφέ, σήμερα, να εισάγεται απευθείας από τις φάρμες.
Υπερήφανη για τους ανθρώπους της η Coffee Island απασχολεί 215 εργαζόμενους, συνεργάζεται με 513 επιχειρηματίες μέσω συστήματος δικαιόχρησης, ενώ στο δίκτυό της εργάζονται πάνω από 3.500 εκπαιδευμένοι barista και διανομείς. Συνεισφέρει φορολογικά στην εθνική οικονομία, και επιστρέφει αξία στην ελληνική κοινωνία μέσα από προγράμματα εταιρικής ευθύνης ενώ δίνει ευκαιρίες ανάπτυξης σε 817 συνεργαζόμενες ελληνικές εταιρίες-προμηθευτές.
Η εταιρία διανύει την τρίτη δεκαετία επιτυχημένης πορείας της με σημαντικές διακρίσεις καθώς αποτελεί τη Νο7 μάρκα σε ρυθμό ανάπτυξης & μέγεθος δικτύου στην Ευρώπη ανάμεσα σε παγκόσμια brands (Διεθνής λίστα FoodService Europe & Middle East 2020), αλλά και την καλύτερη αλυσίδα καφέ στη Ν.Α. Ευρώπη (Allegra European Awards 2019).