Η Lavazza πάει στο Roland-Garros έως το 2025
Μία επιτυχημένη συμφωνία πέτυχε ο όμιλος Lavazza, εξασφαλίζοντας την επέκταση της συμφωνίας με το τουρνουά τένις Roland-Garros για τρία επιπλέον χρόνια, έως το 2025.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, μοιράζεται τις ίδιες αξίες με το γαλλικό τουρνουά, καθώς έχει συνδέσει τον κόσμο του αθλητισμού με την οικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική βιωσιμότητα. Παράλληλα, ο Lavazza είναι ο επίσημος καφές που σερβίρεται στο Roland-Garros ήδη από το 2015. «Η συνεργασία με το Roland Garros για επτά χρόνια συμβαδίζει με τη στρατηγική μας για τη διεθνοποίηση του brand και εδραιώνει την παρουσία μας σε μια από τις πιο σημαντικές αγορές, προσφέροντας στους λάτρεις του τένις την αυθεντική εμπειρία του ιταλικού καφέ σε όλες τις μορφές του», ανακοίνωσε η Lavazza.
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανανεώσουμε τη μακροχρόνια συνεργασία μας με αυτό το τουρνουά, με το οποίο μοιραζόμαστε έναν κοινό στόχο: να μετατρέψουμε αυτό το διεθνώς φημισμένο event σε μια μοναδική εμπειρία για τους θεατές». Στο φετινό τουρνουά, η Lavazza διέθετε 70 σημεία πώλησης, 300 μηχανές καφέ και 20 ειδικευμένους baristas για τους θεατές.
Οι εγγενείς αξίες της αυθεντικότητας, της ευχέρειας και της υπευθυνότητας που συνδέουν τα δύο brands συνδέονται με το γεγονός ότι η Lavazza επιλέγεται ως επίσημος προμηθευτής καφέ από το 2011 για εκδηλώσεις Grand Slam, με παρουσία στο Παρίσι, το Wimbledon και το US Open. Για να ενισχύσει τη συμμετοχή της στον κόσμο του αθλητισμού και δη του τένις, η Lavazza πρόσθεσε τον Ιταλό παίκτη Jannik Sinner, 12ο στην παγκόσμια κατάταξη, στο ρόστερ των πρεσβευτών της.
Από το 2020, η Lavazza είναι επίσης Platinum Partner του Nitto ATP Finals για την περίοδο από το 2021 έως το 2025, που διεξάγονται στο Τορίνο. Η εταιρεία ανέφερε σχετικά ότι αυτή η συνεργασία αντανακλά τον ισχυρό δεσμό της με την πόλη καταγωγής της, με μια μεγάλη ιστορία που χρονολογείται από την ίδρυση της Lavazza το 1895 και την παρασκευή του πρώτου ιταλικού καφέ εσπρέσο στην ιστορία.
Για περισσότερες πληροφορίες, κάντε κλικ εδώ.
Πηγή: gcrmag.com