Haskos Coffee & Beverages: Τα μυστικά μιας μεγάλης επιτυχίας
Eννέα χρόνια πριν, η εταιρεία Haskos Coffee & Beverages – Caffe’ Luigi ΕΠΕ ξεκίνησε το δικό της ταξίδι στον κόσμο του καφέ. Σε αυτήν τη σύντομη διαδρομή, πάντα με επικεφαλής τον Παναγιώτη Χάσκο, άνθρωποι με αγάπη για τον καφέ συναντήθηκαν, ένωσαν τις δυνάμεις και τις σκέψεις τους, πάλεψαν για την καινοτομία, για να δημιουργηθεί μια «αυτοκρατορία» με πολλούς και ενδιαφέροντες σταθμούς.
Η εταιρεία έχει αποκτήσει σημαντικά εμπορικά σήματα και αποκλειστικές συνεργασίες με πολύ γνωστές εταιρείες του εξωτερικού, ενώ τα τελευταία χρόνια επεκτείνεται σταδιακά σε νέα εμπορικά δίκτυα και νέες προϊοντικές κατηγορίες.
Με αφετηρία τον Caffe’ Luigi, που έχει τις ρίζες του πίσω στο 1901, στην Galleria, στο Μιλάνο, η εταιρεία ξεκίνησε την πορεία της. Από έναν καφέ espresso εμπνευσμένο από τον Luigi Bezzera, τον εφευρέτη της μηχανής espresso και τον καφέ στην Galleria Vittorio Emmanuele II, στο Μιλάνο.
Η υπεροχή του Caffe’ Luigi οφείλεται στη μοναδική ανάμιξη των premium κόκκων καφέ από την Κεντρική και Νότια Αμερική, την Ασία και την Αφρική. Επιλογές που εγγυώνται ότι θα ικανοποιήσουν ακόμη και τους πιο απαιτητικούς λάτρεις του espresso.
Στο portfolio έχει προστεθεί και ο 7 grams espresso, που χαρίζει την απόλυτη εμπειρία. Από ποικιλία Arabica, προέρχεται από επτά φάρμες σε όλο τον κόσμο, από τη Βόρεια και Κεντρική Αμερική μέχρι την Αφρική και την Ασία. Με ενσυναίσθηση στη βιωσιμότητα και αναγνωρίζοντας το Micro Roasting ως τέχνη, το αποτέλεσμα ξεχωρίζει και ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό coffee lover.
Από τη μακρά λίστα προϊόντων της εταιρείας δεν θα μπορούσε να λείπει ένας αυθεντικός καφές φίλτρου. Ο Kronberg, με φανατικούς θαυμαστές σε όλο τον πλανήτη, χαρακτηρίζεται από εκλεπτυσμένα αρώματα και μια ακαταμάχητη γεύση, που όμοιά τους δεν συναντάτε εύκολα… στην κούπα του καφέ σας.
Η εταιρεία Haskos Coffee & Beverages αγαπά τόσο την καινοτομία όσο και την παράδοση, θέλοντας να ισορροπεί μοναδικά πάνω σε αυτούς τους δύο άξονες. Έτσι, από το portfolio της δεν μπορεί να απουσιάζει ένας ελληνικός καφές. Ο Μερακλής δεν είναι ένας ακόμη ελληνικός καφές… Μέσα του «κλείνει» αρώματα και γεύσεις που απόλαυσαν οι παππούδες μας και οι γονείς μας το 1975 και, πλέον, έχουν την ευκαιρία να γεύονται και τα παιδιά.
“Last but not least”… το νέο premium brand, Mano del Caffè, ένας καφές εύκολα διαχειρίσιμος στο χέρι του barista, με γήινα αρώματα και νότες σοκολάτας, που αποτελεί την πιο πρόσφατη άφιξη στην εταιρεία και κατάφερε αμέσως να γίνει περιζήτητος.
Συνεχόμενη καινοτομία και premium προϊόντα
Ο Mano del Caffè είναι ένα premium brand, που δημιουργήθηκε προσεκτικά από τους barista με σκοπό να καλύψει ακόμη και τους πιο απαιτητικούς λάτρεις του καφέ. Τα 4 “M” των Ιταλών για τον τέλειο espresso επηρεάζουν την προετοιμασία του και καθορίζουν το αποτέλεσμα: Το χέρι του barista (Mano) επιλέγει το χαρμάνι του καφέ (Miscela), ρυθμίζει τον μύλο άλεσης (Macinazione), και η μηχανή espresso (Macchina) εγγυάται την τελική εκχύλιση, ώστε εμείς να απολαμβάνουμε το τέλειο φλιτζάνι καφέ!
Αυτήν τη στιγμή, κυκλοφορεί στην αγορά το πρώτο blend Destra, 100% Arabica, και σε δεύτερο χρόνο θα προχωρήσουν στο λανσάρισμα ενός ακόμη blend, Sinistra, επίσης 100% Arabica, με διαφορετικό γευστικό προφίλ. Πρόκειται για ένα brand το οποίο, σε επίπεδο διαφημιστικού υλικού, έχει μόνο φλιτζάνια espresso και cappuccino και μια επιτραπέζια ξύλινη ταμπέλα εσωτερικού χώρου χαραγμένη με το λογότυπο του εκάστοτε καταστήματος. Αυτό δίνει τη δυνατότητα σε όλα τα σημεία εστίασης να προβάλλουν τη δική τους εταιρική ταυτότητα, και το brand του καφέ να έχει μια πολύ διακριτική παρουσία στον χώρο τους. Σε επίπεδο παροχής μηχανολογικού εξοπλισμού, η πολιτική της εταιρείας είναι παρόμοια με τα άλλα δύο brand της. Στόχος του Mano del Caffè είναι να κερδίσει τους καταναλωτές με την εξαιρετική του ποιότητα και γεύση.
Μέχρι στιγμής, όσοι επιχειρηματίες και barista δοκίμασαν το χαρμάνι έμειναν ενθουσιασμένοι, με αρκετούς από αυτούς να έχουν προχωρήσει ήδη σε συνεργασία μαζί τους. Από την αρχή, η εταιρεία ήταν σίγουρη ότι το εν λόγω brand θα έβρισκε μεγάλη ανταπόκριση στην ελληνική αγορά και χαίρεται ιδιαίτερα που επαληθεύτηκαν οι προβλέψεις της.
Για το 2024 –και οδεύοντας προς το τέλος της χρονιάς– ένας από τους βασικούς στόχους της ήταν η ανάπτυξη του Mano del Caffè στην ελληνική αγορά, συνεχίζοντας παράλληλα το πλάνο ανάπτυξης για τον Caffe’ Luigi και τον 7grams. Επίσης, η επέκταση των πωλήσεων στον κλάδο retail με τον Ελληνικό Καφέ Μερακλή αποτελούσε πάντα μία από τις βασικές της προτεραιότητες.
Επενδύοντας στο ανθρώπινο δυναμικό
Ο Παναγιώτης Χάσκος γνωρίζει ότι η δύναμή του είναι οι άνθρωποί του. Εδώ και κάποιους μήνες, υποδέχτηκε στην ομάδα του τη νέα διευθύντρια Marketing, την Εύη Μαράτου. Κάτοχος Bachelor στα Οικονομικά από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και MBA από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, προσπαθεί να κινείται παράλληλα με τις νέες τάσεις της αγοράς και να παρακολουθεί συνεχώς σεμινάρια Digital Marketing, Social Media, Communication.
Η επαγγελματική εμπειρία της Εύης Μαράτου περιλαμβάνει θέσεις ευθύνης Marketing, Social Media και E-Commerce σε γνωστές εταιρείες, στις οποίες έχει καταγράψει επιτυχημένη πορεία, με συνεχή επαγγελματική εξέλιξη, ετοιμότητα στην αντιμετώπιση προκλήσεων και προσαρμοστικότητα σε κάθε νέο περιβάλλον και συνθήκη που καλείται να αντιμετωπίσει.
Στο πλαίσιο του ρόλου της ως marketing manager, ήταν υπεύθυνη για την υποστήριξη και την ανάπτυξη brands, τη δημιουργία εταιρικών παρουσιάσεων και προϊοντικών καταλόγων, το χτίσιμο του story για τα brands, τη σύνταξη δελτίων Τύπου, τον σχεδιασμό και την παραγωγή προωθητικού υλικού. Επίσης, είχε την ευθύνη για τον συντονισμό εκδηλώσεων, εκθέσεων και συνεδρίων, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, τη διαχείριση των ΜΜΕ και των social media, την υλοποίηση του e-mail marketing, την οργάνωση φωτογραφικών και video παραγωγών και την ανεύρεση νέων συνεργατών. Επιπλέον, συμμετείχε στην ανάπτυξη νέων προϊόντων.
Στόχος της είναι να αποτελέσει στρατηγικό πλεονέκτημα για την εταιρεία και να διαδραματίσει ηγετικό ρόλο σε μια ομάδα που διακρίνεται για την καινοτομία και τη συνεχή εξέλιξή της. Με πλήρη αφοσίωση στο όραμα και τους στόχους της Haskos ΕΠΕ, φιλοδοξεί να συμβάλει καθοριστικά στην ανάπτυξη και την αύξηση της κερδοφορίας της. Επιδιώκει να διαμορφώσει στρατηγικές που θα ενισχύσουν την αναγνωρισιμότητα των brands, να τελειοποιήσει τις υπάρχουσες συσκευασίες και να προωθήσει νέα προϊόντα, να αναβαθμίσει τα εταιρικά sites, να διευρύνει δυναμικά την παρουσία στα social media και να συμβάλει ουσιαστικά στην υλοποίηση του προϋπολογισμού marketing. Η Εύη Μαράτου θα συμβάλει καθοριστικά στην υλοποίηση του οράματος της εταιρείας να σχεδιάζει το μέλλον του καφέ.
Πηγή: Coffee&Brunch Magazine