Τι θα γινόταν αν ο καφές τελείωνε για πάντα; (βίντεο)

Τι θα γινόταν αν ο καφές τελείωνε για πάντα; (βίντεο)

Τι θα κάναμε αν στον κόσμο τελείωνε ο καφές ; Η Lavazza προσπαθεί να αφηγηθεί αυτή την ιστορία και παραδίδει ένα σημαντικό μήνυμα, για την ανάγκη ύπαρξης βιώσιμης γεωργίας μέσα από την νέα της καμπάνια

 

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γης στις 22 Απριλίου, η Lavazza, ξεκίνησε μια νέα παγκόσμια καμπάνια σε συνεργασία με την εταιρεία Freeda Platform για να ευαισθητοποιήσει το κοινό σχετικά με τη σημασία της φροντίδας του πλανήτη μας. Η καμπάνια, στην οποία πρωταγωνιστεί ο κωμικός και ψηφιακός δημιουργός Adrian Bliss, απεικονίζει σατιρικά τον κίνδυνο εξαφάνισης του καφέ ως μία από τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής και υπογραμμίζει τη δέσμευση του Ιδρύματος Lavazza για την εκπαίδευση των καλλιεργητών καφέ.

 

Η καμπάνια σχεδιάστηκε ως εξής: o παρουσιαστής, Βliss σε ένα δελτίο ειδήσεων, ανακοινώνει μια ανεπιβεβαίωτη ιστορία, ότι το προηγούμενο βράδυ ο κόσμος ξέμεινε από καφέ. Στη συνέχεια, βλέπουμε ανθρώπους από όλο τον κόσμο – τους οποίους υποδύεται σαρκαστικά ο Bliss – να αντιδρούν στην είδηση με απελπισία και απόγνωση. Επιστρέφοντας στο στούντιο, η ανακοίνωση αποκαλύπτεται ως ψεύτικη είδηση.
Προς το παρόν αυτό είναι μυθοπλασία..

 

Σήμερα ο καφές αποτελεί μέρος της καθημερινότητας εκατομμυρίων ανθρώπων, αλλά μια μέρα μπορεί να μην είναι πια έτσι. Εδώ και χρόνια, μάλιστα, το Ίδρυμα Lavazza έχει δεσμευτεί για τη βελτίωση της ποιότητας της παραγωγής του καφέ, και την χρήση ορθών γεωργικών πρακτικών, ώστε να μπορέσουν οι παραγωγοί να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις επιπτώσεις των αλλαγών. Ως εκ τούτου, ο Adrian Bliss εγκαινιάζει ένα μήνυμα ευαισθητοποίησης για να μας υπενθυμίσει ότι κάθε μέρα είναι η Ημέρα της Γης.

 

“Η βιωσιμότητα αποτελεί στρατηγικό πυλώνα για την πορεία της Lavazza. Η ευαισθητοποίηση όσο το δυνατόν περισσότερων ανθρώπων σχετικά με το σεβασμό του περιβάλλοντος, μέσω πρωτότυπων και δημιουργικών μεθόδων επικοινωνίας, είναι η στρατηγική που μας διακρίνει εδώ και χρόνια. – σχολίασε ο Carlo Colpo, Διευθυντής Επικοινωνίας Μάρκετινγκ και Διευθυντής Brand Home του Ομίλου Lavazza. Tην Παγκόσμια Ημέρα της Γης, εγκαινιάζουμε αυτή την ψηφιακή καμπάνια, όπου υιοθετώντας το ανησυχητικό σενάριο ότι τα αποθέματα καφέ θα εξαντληθούν, προωθούμε το μήνυμα της κοινωνικής ευθύνης και ανταλλαγής καλών πρακτικών, δύο πρωτοβουλίες που η Lavazza ακολουθεί εδώ και πολύ καιρό”.

 

Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ FREEDA

 

Σε συνέχεια της ανανέωσης της συνεργασίας με την εταιρεία Freeda Platform (* )ο διευθύνων σύμβουλος της Freeda Andrea Scotti Calderini τόνισε: “Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεχίζουμε τη συνεργασία μας με τη Lavazza, αυτή τη φορά σε ρόλο στρατηγικού συνεργάτη για την προώθηση του παγκόσμιου οράματος της μάρκας. Θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε στενά με την ομάδα της Lavazza, αξιοποιώντας τα δεδομένα και τη δημιουργικότητα για να βοηθήσουμε τη μάρκα να πει την ιστορία της, να ακούσει και να κατανοήσει καλύτερα τους καταναλωτές σε διάφορες χώρες”.

 

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

 

Η δημιουργικότητα διαδραματίζει βασικό ρόλο στο να καταστεί το όραμα της Lavazza τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο όσο και σε τοπικό. Η δέσμευση της Lavazza για προσαρμογή των μηνυμάτων ανάλογα με τις ανάγκες των διαφόρων κοινοτήτων αποτελεί το κλειδί για την επιτυχία της στρατηγικής της.

 

Η προσέγγιση της Freeda Platform βασίζεται στη δημιουργικότητα με βάση τα δεδομένα και συνδυάζει τα μέσα ενημέρωσης και εργαλεία ανάλυσης δεδομένων για στοχευμένες στρατηγικές. Αυτή η προσέγγιση όχι μόνο εμπλουτίζει τα brand αλλά αποδίδει και μετρήσιμα αποτελέσματα.
Η παγκόσμια καμπάνια ξεκινάει στα ψηφιακά και κοινωνικά κανάλια της μάρκας από τις 18 Απριλίου.

 

 

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις πρωτοβουλίες βιωσιμότητας της Lavazza και την εκστρατεία, επισκεφθείτε τη διεύθυνση https://www.lavazza.com/en/blend-for-better/earth-day-2024-a-world-without-coffee.