Οι τάσεις στο μάρκετινγκ της εστίασης
Στη σύγχρονη επιχειρηματική σκηνή, η εστίαση δεν είναι απλώς μια υπηρεσία προς τον πελάτη, αλλά μια εμπειρία που απαιτεί στρατηγική σκέψη, δημιουργικότητα και αντίληψη του τρόπου που η τροφή και το ποτό συνδυάζονται με τον κόσμο του μάρκετινγκ. O κλάδος του επισιτισμού στην Ελλάδα εκτιμάται ότι θα «τρέξει» με ανάπτυξη 10,7% το διάστημα 2021-2024, αγγίζοντας σε τζίρο τα 10,5 δισ. ευρώ το 2024, μειωμένος από το 2019 που ήταν χρονιά κανονικότητας.
Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice που μεταδίδεται από το ONE Channel, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένη του στο studio την Αρχισυντάκτρια του περιοδικού Food Service Μάγδα Πειστικού συζητούν για τις σύγχρονες τάσεις στο μάρκετινγκ της εστίασης.
Στην συζήτηση απαντήθηκαν πολλά ερωτήματα που αφορούν στους λόγους που το μάρκετινγκ στην εστίαση είναι τόσο απαιτητικό, το πως μπορεί να ξεχωρίσει ένας χώρος εστίασης και το εάν οι πρώτες ύλες μπορούν να αποτελέσουν παράγοντα διαφοροποίησης. Ακόμα συζητήθηκε ο τρόπος αντιμετώπισης του πολέμου των τιμών και το θέμα του delivery που πλέον είναι μονόδρομος. Ακόμα δόθηκαν ιδέες για την αντιμετώπιση του προβλήματος της εύρεσης διανομέων, ενώ έγινε τοποθέτηση για το πως ένας χώρος εστίασης μπορεί να γίνει franchise και αναλύθηκαν οι τεχνικές που μπορεί να προωθηθεί σήμερα μια αντίστοιχη επιχείρησης. Τέλος, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσίασε 7 ιδέες για έξυπνα social media posts σε μια επιχείρηση εστίασης.
Η εκπομπή “Marketing in Practice and more”, παραγωγή του ONE Channel που μετρά πάνω από 185 επεισόδια και μεταδίδεται από 2014 (αρχικά στο SBC TV και στη συνέχεια στο Attica TV), ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και με τον κλάδο του μάρκετινγκ. Αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι. Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις. Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 9 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr) με χορηγούς επικοινωνίας τα: Athens Voice, epixeiro.gr, startup.gr & franchise.gr.
Περισσότερα στο banks.com.gr