Άγγελος Ντούμας: Με αυστηρά κριτήρια πετυχαίνουμε τους στόχους μας

Άγγελος Ντούμας: Με αυστηρά κριτήρια πετυχαίνουμε τους στόχους μας

Έπειτα από δύο δεκαετίες, ο Άγγελος Ντούμας συνεχίζει να κάνει τα όνειρά του πραγματικότητα, να καινοτομεί και να πρωτοτυπεί στον χώρο του καφέ με την εταιρεία του, Excelsior Hellas.

 

Εδώ και 23 χρόνια στον χώρο της εισαγωγής και εμπορίας καφέ, ο Άγγελος Ντούμας έχει αποδείξει την αξία του. Παρ’ όλο που πολλοί δεν πίστεψαν στο όραμα και τους στόχους της Excelsior Hellas, εκείνος ήξερε πολύ καλά τι ήθελε να κάνει και να πετύχει. «Το 2006, σαν ελεύθερος επαγγελματίας, είχα το όραμα να δημιουργήσω μια εισαγωγική εταιρεία καφέ, που, μετά από έξι χρόνια εντατικών αναζητήσεων, κατέληξα στον espresso Excelsior. Οι λόγοι που με οδήγησαν στον καφέ Excelsior είναι η αδιαπραγμάτευτη ποιότητα και –το πιο βασικό–, στην εποχή του turbo ψησίματος και γενικά της τεχνολογίας τροφίμων, η Excelsior Hellas προσφέρει στον Έλληνα καταναλωτή έναν γνήσιο ιταλικό traditional espresso. Όσον αφορά το μυστικό της ανάδειξης του espresso Excelsior: δουλειά, δουλειά και πάλι δουλειά» έχει πει αρκετές φορές.

 

Πλέον, αποτελεί μία από τις πιο επιτυχημένες εταιρείες. Μάλιστα, εδώ κι έναν χρόνο, έχει μεταφερθεί σε νέες εγκαταστάσεις 1.200 τ.μ., στα 600 τ.μ. των οποίων έχει δημιουργηθεί ένα άριστο τεχνικό τμήμα, που πραγματικά κάνει ασυναγώνιστο όλο το team στην υποστήριξη των συνεργατών τους. Επίσης, στο showroom της εταιρείας, με επαγγελματίες barista, στοχεύουν με καθημερινή εκπαίδευση να γίνονται οι συνεργάτες τους ακόμη καλύτεροι. «Με λίγα λόγια, η εμπορία καφέ δεν είναι, πλέον, μόνο εμπορική επιχείρηση, αλλά έχει ένα μεγάλο ποσοστό παροχής υπηρεσιών, και γι’ αυτόν τον λόγο επενδύει καθημερινά στο after-sales service» εξηγεί ο Άγγελος Ντούμας. 

 

Τρεις άξονες που οδηγούν στην επιτυχία

 

Επιχειρηματική δραστηριότητα: Ο Άγγελος Ντούμας και η εταιρεία του παρέχουν υπηρεσίες επιδιόρθωσης, ρύθμισης, ανακατασκευής και πώλησης επαγγελματικών μηχανών όλων των τύπων και των εταιρειών. Οι πελάτες είναι αντιπρόσωποι και έμποροι μηχανών καφέ, ιδιοκτήτες καφετεριών, εστιατορίων, ξενοδοχείων κ.λπ., οι οποίοι απολαμβάνουν τη σιγουριά και την ασφάλεια της τεχνογνωσίας τους και την εγγύηση της αδιάκοπης λειτουργίας των μηχανών τους.

 

Η φιλοσοφία: Ο επαγγελματισμός και η αξιοπιστία είναι οι θεμελιώδεις παράγοντες λειτουργίας τους, οι οποίοι, συνοδευόμενοι από απόλυτη ειλικρίνεια, φιλική και ανθρώπινη εξυπηρέτηση, υψηλότατη ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, γνώση και χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας, σε απόλυτα προσιτές τιμές, μορφοποιούν την επιχειρηματική τους φιλοσοφία.

 

Ο στόχος: Να προσφέρουν στους πελάτες τους υψηλότατου επιπέδου υπηρεσίες συντήρησης και αποκατάστασης βλαβών, να τους προμηθεύουν με ποιοτικές μεταχειρισμένες επαγγελματικές μηχανές καφέ –για τις οποίες θα εγγυώνται την άψογη κατάσταση και λειτουργία, όπως και χαμηλές και συμφέρουσες τιμές– και τελικά να δημιουργούν ικανοποιημένους πελάτες.

 

Η ανασκόπηση του 2022 και οι στόχοι για το μέλλον

 

Κάνοντας μια ανασκόπηση, ο Άγγελος Ντούμας καταλήγει στο ότι το 2022 το χαρακτήρισαν η αβεβαιότητα και τα βίαια σκαμπανεβάσματα. Ωστόσο, όπως λέει, «ο καλός ο καπετάνιος στη φουρτούνα φαίνεται». «Στην Excelsior Hellas έχουμε πάγια πολιτική τη ρεαλιστική ανάπτυξη με αυστηρά κριτήρια πελατολογίου, οπότε, ναι, οι στόχοι μας έχουν επιτευχθεί. Για ακόμη μία χρονιά, η Torrefazione Excelsior κέρδισε 5 χρυσά βραβεία στο διεθνές Coffee Tasting 2022. Με απόλυτη ταύτιση, η Excelsior Hellas ετοιμάζει, σε συνεργασία με τον ιταλικό οίκο, ένα νέο blend με την επωνυμία “1966” και την υπογραφή του ιδρυτή της, κ. Dario Trucco» προσθέτει.

 

Πρωταρχικός όμως στόχος στο Torrefazione Excelsior είναι και η προστασία του περιβάλλοντος. Σύμφωνα με τα νομοθετικά πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το εργοστάσιο συμμορφώθηκε στους κανονισμούς της συσκευασίας του καφέ, αντικαθιστώντας την πλαστική συσκευασία με χάρτινη, με 60% λιγότερο πλαστικό, κάνοντας ένα ακόμη μεγάλο βήμα το 2022.

 

Όσον αφορά στις προβλέψεις για το μέλλον: «Το πρώτο τρίμηνο του 2023 αναμένεται αρκετά δύσκολο, ωστόσο εμείς βλέπουμε έναν δρόμο ποιότητας και συνεχούς βελτίωσης στην παροχή υπηρεσιών (after-sales service) και στις ποιοτικές συνεργασίες» υποστηρίζει.

 

Πηγή: Coffee&Brunch Magazine