Χάρης Γρυπάρης, Coffee Berry: «Ξεπεράσαμε τα 220 καταστήματα σε μια πολύ δύσκολη περίοδο»

Χάρης Γρυπάρης, Coffee Berry: «Ξεπεράσαμε τα 220 καταστήματα σε μια πολύ δύσκολη περίοδο»

Σε μια αγορά καφέ που ευδοκιμεί, η Coffee Berry κάνει αυτό που ξέρει καλά, αφήνοντας το αποτύπωμά της ως μια αλυσίδα που προσφέρει μια ολοκληρωμένη πρόταση. Πρωταγωνιστικά συστατικά του δημιουργήματος αυτού αποτελούν, πέρα από το εξαιρετικό προϊόν που προσφέρουν, το διαφοροποιημένο design concept των καταστημάτων και το άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό. 

 

Η Coffee Berry ξεχωρίζει τόσο για την τεχνογνωσία της όσον αφορά τον καφέ όσο και για την εξειδικευμένη ομάδα της, που διασφαλίζει την ποιότητα του προϊόντος από την επιλογή της πρώτης ύλης μέχρι την πρώτη γουλιά. Το άρτιο τμήμα διασφάλισης ποιότητας της εταιρείας διαλέγει την καλύτερη πρώτη ύλη πράσινου καφέ από προσεκτικά επιλεγμένους προμηθευτές. Στη συνέχεια, καβουρδίζουν τους κόκκους με προσοχή στις γραμμές παραγωγής τελευταίας τεχνολογίας που διαθέτει η μονάδα στο Κορωπί και το προϊόν συσκευάζεται σε προστατευτική ατμόσφαιρα, για να διατηρείται σε εξαιρετική κατάσταση. Στα καταστήματα, οι κόκκοι αλέθονται ακριβώς πριν την παρασκευή κάθε ροφήματος, για να διατηρηθούν πλήρως τα αρώματα του καφέ, ενώ οι άρτια εκπαιδευμένοι baristi του δικτύου φροντίζουν να φτάσει στα χέρια του καταναλωτή ένας πραγματικά καλοφτιαγμένος και απολαυστικός καφές.

 

«Ο καφές που μπορεί να βρει κάποιος στα καταστήματά μας είναι ένα προϊόν που έχουμε οραματιστεί και δημιουργήσει σύμφωνα με τις ανάγκες μας. Έχοντας καταφέρει όλα αυτά τα χρόνια την απευθείας επικοινωνία με τη φάρμα και τον παραγωγό, τα καταστήματά μας προμηθεύονται άμεσα. Έτσι, στην Coffee Berry καταφέραμε, τα 6 χρόνια που είμαστε στην αγορά, να έχουμε διασφαλίσει τον πλήρη έλεγχο και την ποιότητα του καφέ σε όλα τα στάδια της εφοδιαστικής αλυσίδας, από τη φάρμα στο φλιτζάνι. Επιπλέον, η αλυσίδα συνεργάζεται με τον διακεκριμένο executive chef Μιχάλη Τζόβα, επιτυγχάνοντας μια επιλογή προϊόντων βασισμένων στις υψηλής ποιότητας πρώτες ύλες που επιλέγονται προσεκτικά από εγκεκριμένους και πιστοποιημένους προμηθευτές, ώστε να συνθέτουν γευστικά προϊόντα, ανταποκρινόμενα στις απαιτητικές και εξελισσόμενες ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή. Απολαυστικά σάντουιτς και φρέσκιες σαλάτες, που φτιάχνονται καθημερινά στα καταστήματα, φρέσκοι χυμοί, ξηροί καρποί, αποξηραμένα φρούτα, μπάρες δημητριακών και γλυκές επιλογές συμπληρώνουν τις επιλογές που μπορεί να έχει ο καταναλωτής σε όλα τα καταστήματά μας. Η στρατηγική μας να αξιοποιούμε τα υψηλής ποιότητας προϊόντα που διαθέτουμε, σε συνδυασμό με το άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό, προσφέρει στον καταναλωτή μια εξαιρετική, ολιστική εμπειρία καφέ, που βασίζεται στις πέντε αισθήσεις, σε ένα περιβάλλον που εκπέμπει ζεστασιά, κομψότητα και άνεση» αναφέρει ο Χάρης Γρυπάρης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.

 

Τα καταστήματα και ο απολογισμός του 2022

 

Εντός Ελλάδας, αυτήν τη στιγμή, διαθέτουν 125 καταστήματα και εκτός Ελλάδας 109: 80 στην Κύπρο, 7 στην Αίγυπτο και 22 σύντομα στη Σαουδική Αραβία. Πολύ σύντομα όμως θα έχουν καταστήματα και σε άλλες χώρες, καθώς βρίσκονται σε πολύ προχωρημένες συζητήσεις.

 

Πώς ήταν όμως το 2022 για την ομάδα της Coffee Berry; «Ήταν μια χρονιά στην οποία αναπτύξαμε ακόμη περισσότερο το δίκτυο των καταστημάτων μας στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, σε χώρες όπως η Σαουδική Αραβία, με περισσότερες συμφωνίες έτοιμες προς ανακοίνωση για το 2023. Ξεπεράσαμε τα 220 καταστήματα, σε μια πολύ δύσκολη περίοδο για όλο τον κόσμο, με την κρίση της ενέργειας και την ανατίμηση πρώτων υλών να δυσκολεύει όλους μας. Είμαστε χαρούμενοι γιατί κάθε χρονιά καταφέρνουμε να συνεχίσουμε τη δυναμική μας ανάπτυξη, δημιουργώντας περισσότερα από 30 νέα καταστήματα. Επιπλέον, κάθε χρόνο, αυξάνουμε τις πωλήσεις των καταστημάτων μας, γεγονός που πιστοποιεί την αποδοχή των καταναλωτών στο brand “Coffee Berry”» υποστηρίζει ο διευθύνων σύμβουλος. 

 

Νέα προϊόντα, νέες ενέργειες

 

Το τμήμα R&D της εταιρείας ερευνά τις παγκόσμιες τάσεις στην αγορά του καφέ και της εστίασης γενικότερα. Προσπαθούν να εξελίσσονται και να προσφέρουν ποιοτικά προϊόντα στους καταναλωτές που τους εμπιστεύονται. Σχετικά με τις ενέργειες, υπάρχουν πολλά πλάνα τα οποία συνδυάζονται με την ανάπτυξη στο εξωτερικό και στην Ελλάδα. «Έχουμε συνειδητοποιήσει ότι οφείλουμε να προσφέρουμε σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες καθώς και να σεβόμαστε το περιβάλλον. Γι’ αυτόν τον λόγο, υλοποιούμε συνεχώς δράσεις, όπως δενδροφυτεύσεις και συνεργασίες, με επιλεγμένες μη κερδοσκοπικές οργανώσεις» αναφέρει ο Χάρης Γρυπάρης. 

 

«Η παραγωγική ικανότητα του εργοστασίου αυξάνεται με ταχύτατους ρυθμούς, προκειμένου να καλύψει τη ζήτηση του δικτύου της εταιρείας εντός και εκτός Ελλάδας, παράγοντας μοναδικούς και ανώτερης ποιότητας καφέδες. Αυτήν τη στιγμή, προγραμματίζουμε την υλοποίηση επένδυσης σε νέα, υπερσύγχρονη παραγωγική μονάδα μεταποίησης καφέ που θα δημιουργήσουμε στο Κορωπί, όπου ήδη βρίσκονται οι εγκαταστάσεις μας. Πρόσφατα, προχωρήσαμε σε μια στρατηγικής σημασίας επένδυση με την αγορά βιομηχανικού ακινήτου έκτασης 4.500 τ.μ. στην ίδια περιοχή. Εκεί θα προχωρήσουμε στην ανάπτυξη μιας πλήρους, αυτοματοποιημένης γραμμής παραγωγής, με το σύνολο της επένδυσης να υπερβαίνει τα 10 εκατ. ευρώ. Η ολοκλήρωσή της αναμένεται μέσα στο 2023. Αναφορικά με την ανάπτυξη δικτύου, η επόμενή μας κίνηση θα γίνει στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας, όπου ήδη έχουμε υπογράψει συμφωνία για την ανάπτυξη καταστημάτων Coffee Berry στη συγκεκριμένη αγορά. Βασικό μας μέλημα είναι να συνεχίσουμε να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας με τον ίδιο τρόπο που το κάνουμε από την πρώτη στιγμή που ξεκινήσαμε τα Coffee Berry. Επιθυμία μας είναι να παρέχουμε στον κόσμο μια καθημερινή προσιτή πολυτέλεια» καταλήγει ο ίδιος.