Πώς το Tik Tok μπορεί να ωθήσει τις πωλήσεις της επιχείρησής σας;

Πώς το Tik Tok μπορεί να ωθήσει τις πωλήσεις της επιχείρησής σας;

Στις δύσκολες εποχές που διανύουν οι επιχειρήσεις της εστίασης, η χρήση των social media μπορεί να αποτελέσει σημαντικό σύμμαχο και «καταλύτη» για την επιβίωσή τους.

 

Facebook, Instagram, LinkedIn και Tik Tok συνδράμουν στην προώθηση των προϊόντων και κατ’ επέκταση την αύξηση των πωλήσεων.

 

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα μιας οικογένειας από το Kent που άνοιξε το δικό της coffee shop τον  Μάιο του 2020, το Tree City Coffee , εν μέσω πανδημίας.

 

Η Rebekah Gillespie και ο σύζυγός της Brian, αγόρασαν το 10 ετών coffeeshop στο κέντρο του Κεντ. «Θέλαμε να υπάρχει ένα μέρος όπου οι άνθρωποι μπορούν χωρίς δισταγμό και με χαρά να έρθουν για επιδόρπιο, ένα ωραίο ρόφημα, αυτό ήταν το όνειρό μου… Φτάσαμε στο και το κάναμε την 1η Μαΐου … Και είμαστε εδώ », είπε η Gillespie.

 

Ωστόσο η περίοδος ήταν δύσκολη για το μικρό κατάστημα της οικογένειας, ειδικά τότε, όπου οι σπουδαστές του Kent State δεν βρίσκονταν στην πανεπιστημιούπολη λόγω lockdown. «Το χειρότερο για εμάς είναι ότι δεν πληρούσαμε τις προϋποθέσεις για να λάβουμε επιχορηγήσεις, ενισχύσεις, δάνεια, οτιδήποτε, λόγω της εποχής που ανοίξαμε», λένε οι ιδιοκτήτες. Για να βοηθήσει, η κόρη της οικογένειας, Shelby, που εργάζεται επίσης στο κατάστημα, αποφάσισε να βγάλει φωτογραφίες και βίντεο και να τις αναρτήσει στο Tik Tok. 

 

«Έβλεπα πολλές άλλες μικρές επιχειρήσεις το κάνουν και είχα την ελπίδα ότι κάτι τέτοιο θα βοηθήσει», είπε η Shelby. «Δεν περίμενα να έχει αυτή την αποδοχή. Αλλά προσπάθησα να κάνω κάτι». Το πρώτο βίντεο της Shelby έχει περισσότερες από 200.000 προβολές και επρόκειτο για την πιο «busy» ημέρα από την στιγμή που το κατάστημα άνοιξε.«Ήταν πελάτες που είχαν διανύσει ακόμα και μια ώρα απόσταση για να έρθουν στο κατάστημά μας», είπε. Η Rebekah δήλωσε ότι τα βίντεο είχαν σημαντικό θετικό αντίκτυπο στις πωλήσεις του καταστήματος.

 

«Πριν συμβεί όλο αυτό, αναρωτιόμουν πώς θα απασχολούσα τους υπαλλήλους μου», είπε η Rebekah.Παρά τον θετικό αντίκτυπο που είχε το Tik Tok στην επιχείρηση, η οικογένεια Gillespie δεν εφησυχάζει. «Βιώνουμε το ίδιο πράγμα που βιώνει κάθε άλλη μικρή επιχείρηση και κάθε καφετέρια, δεν έχουμε ‘ανοσία’ σε όλο αυτό που συμβαίνει» ανέφερε Rebekah.