«Yes! we’re Open» δηλώνει η Lavazza με 2 ξεχωριστά έργα
Mε… ορμητήριο το πανέμορφο Τορίνο της Ιταλίας, η Lavazza παρουσίασε το ημερολόγιό της για το έτος 2023 , με την υπογραφή της βραβευμένης με EMMY φωτογράφου και σκηνοθέτιδος Alex Prager που είναι γεμάτο χρώμα και… μυρωδιές!
Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στο Triennale di Milano. Στην ίδια εκδήλωση παρουσιάστηκε παράλληλα και ένα ξεχωριστό βιβλίο, σχεδιασμένο από τον Fabio Novembre, το οποίο αποτυπώνει τα 10 χρόνια των Ημερολόγιων. Πρόκειται για ένα παγκόσμιο ταξίδι, που εστιάζει στις αξίες που πάντα καθοδηγούσαν την εταιρεία και σε όλη τη δουλειά που έγινε σε δέκα χρόνια έντονης δημιουργικής δραστηριότητας με πρωτοβουλίες που είχαν ως απώτερο στόχο την αλλαγή.
Κοινός παρονομαστής των έργων είναι η ιστορία Lavazza και οι δεσμεύσεις που έχει λάβει στον δρόμο προς τη Βιωσιμότητα. Σε μια περίοδο κατά την οποία ο κόσμος επιχειρεί να ανακάμψει από την τριετή πανδημία και “μαστίζεται” από άλλες μεγάλες προκλήσεις, η εταιρεία καλεί όλους τους ανθρώπους να είναι ανοιχτοί και να δουν τις διαφορές μεταξύ τους ως πολύτιμο μοχλό που εμπλουτίζει την κοινωνία. Τόσο το ημερολόγιο όσο και το βιβλίο τιτλοφορούν «Yes! we’re Open», ένα μότο που ενσωματώνει «την ιδέα της ομορφιά μιας ανθρωπότητας που ανακαλύπτει ξανά τη ζωτικότητα και την περιέργειά της, εκφράζοντας την ατομικότητα και συνδέοντας τα άτομα μεταξύ τους», όπως επισημαίνεται, χαρακτηριστικά.
«Το μπαρ είναι για άλλη μια φορά το κέντρο βάρους των ιστοριών μας. Το μπαρ ως ιδανικό μέρος στο οποίο γίνονται αποδεκτές όλες οι διαφορές χωρίς ταμπέλες ή ιεραρχίες. Μικρο-ιστορίες γεμάτες ανθρωπιά, αφηγημένες με το αλάνθαστο ύφος της Alex Prager , καθώς και τον πλούτο της σκηνικής της σύνθεσης, τη μη επικριτική της στάση και την ικανότητά της να διαβάζει την αρμονία ανάμεσα στις γραμμές της αλήθειας και της φαντασίας. Θα ήταν υπέροχο αν η αρμονία που βρίσκουμε στις φωτογραφίες του Alex υπήρχε παντού στον κόσμο», σχολίασε ο Michele Mariani, εκτελεστικός διευθυντής δημιουργικού στο Armando Testa Group.
«Η παραγωγή αυτού του τόμου ήταν μια θαυμάσια ευκαιρία να ξαναζήσουμε το ταξίδι της εταιρείας τα τελευταία δέκα χρόνια με τα λόγια των ανθρώπων που μας ενέπνευσαν στην πορεία και να καταγράψουμε την εξέλιξη των θεμάτων και των έργων βιωσιμότητας και την ενάρετη συνάντησή μας με τη γλώσσα της τέχνης , που ήταν πάντα ένα όργανο διαλόγου και ενίσχυσης μηνυμάτων», σχολίασε το μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Ομίλου Lavazza, Francesca Lavazza.