Η Coffeeway, το rebranding και η φρέσκια ματιά στα προϊόντα
Η Coffeeway αλλάζει ταυτότητα, διατηρώντας τη διαχρονική της αξία
Με νέα ταυτότητα, συσκευασίες και εμπορικό σήμα κυκλοφορούν τα προϊόντα της Coffeeway, έπειτα από πρωτοβουλία της CAFETEX, μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες επεξεργασίας καφέ στην Ελλάδα.
Η Coffeeway, διατηρώντας το βασικό της moto, «create your way», πλέον επξανασυστήνεται στο καταναλωτικό κοινό ως μια μάρκα-δημιουργός και όχι ως ένας ακόμα απλός καφές. Έτσι, η CAFETEX, στο πλαίσιο της διαρκούς εξέλιξης και καινοτομίας, προχώρησε στον επανασχεδιασμό του λογοτύπου και των συσκευασιών Coffeeway, της αγαπημένης μάρκας καφέ από το 1994.
Η νέα ταυτότητα της μάρκας προκύπτει μετά από μελέτη των συναισθηματικών κινήτρων των καταναλωτών καφέ, τα οποία βασίζονται στα αρχέτυπα της ανθρώπινης συμπεριφοράς, με το κίνητρο της δημιουργικότητας να αποτελεί ένα από τα πλέον σημαντικά.
Η έμπνευση για το rebranding πηγάζει από τη δημιουργική πλευρά που έχει ο καθένας μας. Συγκεκριμένα εκφράζει με μία φρέσκια ματιά την ξεχωριστή πλευρά των προϊόντων Coffeeway, έχοντας ως σκοπό να εμπνεύσει τους καταναλωτές να επιλέξουν τη δική τους δημιουργική εμπειρία, έχοντας πάντα συντροφιά μια κούπα ποιοτικού καφέ.
O Γιάννος Μπενόπουλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της CAFETEX δήλωσε: «Η ανανέωση του Brand Coffeeway αποτελεί ορόσημο για εμάς, καθώς έρχεται να επισφραγίσει μια επιτυχημένη πορεία 28 χρόνων. Ομάδα ειδικών και η δική μας ομάδα δούλεψαν επί μήνες με δημιουργικότητα και έμπνευση και το αποτέλεσμα δικαιώνει απόλυτα το έργο τους. Το επανaλανσάρισμα της μάρκας Coffeeway εστιάζει στο κίνητρο της δημιουργίας, ένα από τα πιο ισχυρά κίνητρα στη ζωή όλων μας. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να εμπνέουμε τους καταναλωτές με τον καφέ μας έτσι ώστε να δημιουργούν με το δικό τους τρόπο, μια καθημερινότητα όπως εκείνοι επιθυμούν. Η έμπνευση για δημιουργία μπορεί να βρίσκεται στην επόμενη γουλιά αρωματικού καφέ Coffeeway.»
Το νέο λογότυπο και οι καινούργιες συσκευασίες
Το νέο λογότυπο γίνεται μοντέρνο, αλλάζει τη γραμματοσειρά του σε χειρόγραφη και το σήμα – brand icon σχηματίζει πλέον μία κούπα καφέ, με τον συνδυασμό των δύο γραμμάτων της μάρκας Coffeeway, το C και το W. Οι νέες συσκευασίες έχουν αποκτήσει μία καλλιτεχνική πινελιά με κύριο στοιχείο τον κόκκο του καφέ και την κάψουλα espresso αντίστοιχα, στοχεύοντας να εκπλήξουν ευχάριστα τόσο τους λάτρεις της μάρκας, όσο και τους καταναλωτές που επιθυμούν να δοκιμάσουν τους αρωματικούς καφέδες φίλτρου και espresso Coffeeway.