Η illycaffè στις πιο αγαπημένες μάρκες στον κόσμο

Η illycaffè στις πιο αγαπημένες μάρκες στον κόσμο

Η εταιρεία με έδρα την Τεργέστη στην Ιταλία είναι δεύτερη στην παγκόσμια κατάταξη της λίστας Love Brands της Talkwater και στην τρίτη θέση στο Ιταλικό Top 10.

 

Η illycaffè αποτελεί την πιο αγαπημένη ιταλική μάρκα διεθνώς σύμφωνα με την ετήσια κατάταξη “Love Brands 2022” της Talkwalker, της κορυφαίας πλατφόρμας Consumer Intelligence. Κατέλαβε τη δεύτερη θέση στην παγκόσμια κατάταξη της λίστας Love Brands (το καλύτερο αποτέλεσμα που έχει επιτύχει ποτέ ιταλική μάρκα), αμέσως μετά την Asics (στην 1η θέση) και μπροστά από μάρκες με εξαιρετικά υψηλή διεθνή αναγνωρισιμότητα όπως οι Jimmy Choo (7η), Muji (10η), Bosch (19η), Palmolive (20η), Lancome (21η), Nescafé (22η), L’Oreal (29η), Adidas (45η) και Apple (47η).

 

Το εξαιρετικό αυτό αποτέλεσμα επαναλήφθηκε από την illycaffè στο Ιταλικό Top 10, όπου κατέλαβε την τρίτη θέση, πίσω από την Aprilia (1η) και την Abarth (2η), ξεπερνώντας διάφορες μάρκες μόδας όπως οι Prada, Dolce & Gabbana, Valentino και Gucci. Μια νέα είσοδος στη λίστα είναι η Zoom, την οποία οι Ιταλοί γνώρισαν και αγάπησαν κατά τη διάρκεια των δύσκολων μηνών της πανδημίας. Το Top 10 συμπληρώνουν δύο διεθνώς αναγνωρισμένες ξένες μάρκες που κατέχουν μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά των Ιταλών: η IKEA και η Lego.

 

Η μελέτη, η οποία πραγματοποιήθηκε μέσω της Consumer Intelligence Acceleration Platform™ της Talkwalker σε συνεργασία με την Hootsuite, ανέλυσε 1.500 μάρκες σε διάφορες χώρες παγκοσμίως, σε σύνολο 2,6 δισεκατομμυρίων συνομιλιών (μεταξύ Ιουλίου 2021 και Μαρτίου 2022) σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ειδησεογραφικά πρακτορεία, blog, φόρουμ και άλλα κανάλια. Η λίστα Love Brands μετράει την ικανότητα και την αφοσίωση των εμπορικών σημάτων στη δημιουργία συναισθηματικού δεσμού με τους καταναλωτές τους. Η μέτρηση αυτή έχει ως αποτέλεσμα την παγκόσμια κατάταξη στο Top 50 και στο Top 10 για κάθε συμμετέχουσα χώρα, όπως η Ιταλία.