Το 2nd Business Forum: Νέα δεδομένα και τάσεις στο χώρο της καφεστίασης

Το 2nd Business Forum: Νέα δεδομένα και τάσεις στο χώρο της καφεστίασης

Στις 16 Ιουνίου αναμένεται η διεξαγωγή του 2nd Coffee Business Forum με θέματα που αφορούν την αγορά, τους επιχειρηματίες, τους καταναλωτές αλλά και την καφεστίαση. 

 

Το 2nd Coffee Business Forum με κεντρικό θέμα «Νέα δεδομένα & τάσεις στο χώρο της καφεστίασης» θα διεξαχθεί σε νέα ημερομηνία. Έτσι, πιο κοντά στο καλοκαίρι και λιγότερο επηρεαζόμενοι από τα σημαντικά διεθνή γεγονότα των ημερών, θα μπορέσουμε να συζητήσουμε για την ενδυνάμωση της αγοράς και του κλάδου του καφέ. Το Συνέδριο θα διεξαχθεί την Πέμπτη 16 Ιουνίου 2022 (Νέα Ημερομηνία) από την ethosEVENTS σε συνεργασία με το Coffee & Brunch Magazine, και το coffeemag.grψηφιακά μέσα από την LiveOn, την ολοκληρωμένη πλατφόρμα Ψηφιακής Επικοινωνίας και Εκδηλώσεων, και το καινοτόμο 3D εκθεσιακό και συνεδριακό της κέντρο, το LiveOn Expo Complex.

 

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

 

Υπεύθυνοι προγράμματος ο κ. Κώστας Καπερώνης, Sales Director, Coffee Business και η κα Κατερίνα Θεοδωροπούλου, Δημοσιογράφος.

 

Κλειστή (Υβριδική) Συνάντηση Εργασίας

 

Στο πλαίσιο του 2nd Coffee Business Forum θα πραγματοποιηθεί  Κλειστή Συνάντηση Εργασίας με τη συμμετοχή υψηλόβαθμων στελεχών της κυβέρνησης και σημαντικών εκπροσώπων της αγοράς. Η Συνάντηση Εργασίας θα πραγματοποιηθεί υβριδικά, με φυσική παρουσία (*) για τους συμμετέχοντες καθώς και για υψηλόβαθμα στελέχη των χορηγών του συνεδρίου και με ψηφιακή παρακολούθηση μέσα από τις ψηφιακές συνεδριακές υποδομές του LiveOn Expo Complex.

 

Συντονιστής θα είναι ο κ. Χρήστος Κώνστας, Δημοσιογράφος, Head of Content, ethosMEDIA

 

*Απαραίτητη προϋπόθεση της φυσικής παρουσίας είναι η επίδειξη έγκυρου πιστοποιητικού εμβολιασμού κατά της COVID-19 ή πιστοποιητικού νόσησης με βάση τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα καθώς και εγγράφου απόδειξης ταυτοπροσωπίας.

 

Θεματολογία

 

PanelI: «Η άνοδος στην τιμή του καφέ και οι επιδράσεις στην αγορά και τους καταναλωτές»

 

Στα υψηλότερα επίπεδα, των τελευταίων ετών, έχουν ανέλθει οι τιμές του καφέ παγκοσμίως κυρίως λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων που έπληξαν την παραγωγή του. Ωστόσο, η αβεβαιότητα που αντιμετωπίζουν οι εξαγωγείς, τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, είναι κάποιοι ακόμη λόγοι που οδήγησαν στην εκτόξευση των τιμών.  Στην πρώτη ενότητα του 2nd Coffee Business Forum εισαγωγείς καφέ, επιχειρηματίες της καφεστίασης, θεσμικοί και οικονομικοί παράγοντες της χώρας, σχολιάζουν την εν λόγω εξέλιξη, καταθέτουν τις θέσεις τους και ανταλλάσσουν απόψεις καθώς η νέα αυτή πραγματικότητα έχει επιδράσεις τόσο στην αγορά όσο και στον τελικό καταναλωτή.

 

Ενδεικτικά θέματα που θα αναπτυχθούν είναι:

 

  • Οι βασικοί παράγοντες που οδηγούν στην άνοδο της τιμής του καφέ
  • Ποιες είναι οι επιδράσεις στην αγορά
  • Πώς διαχειρίζονται οι επιχειρηματίες την κατάσταση
  • Ποιες είναι οι επιδράσεις στους καταναλωτές
  • Ποια είναι  τα σχέδια για τη στήριξη της καφεστίασης

PANELII: «Καφές, οικονομία & οικολογία: Τα πλαστικά ποτήρια, οι φόροι και τα απορρίμματα καφέ»

 

Η Κυβέρνηση συνεχίζει την «πράσινη» μετάβαση με στόχο την απαλλαγή από τα πλαστικά μιας χρήσης κι έτσι από την 1η Ιανουαρίου, τόσο στο delivery όσο και στο take away», ο καταναλωτής χρεώνεται επιπλέον 0,10 ευρώ για τη χρήση πλαστικού ποτηριού. Η εν λόγω περιβαλλοντική εισφορά αυξάνει ακόμη περισσότερο την τιμή του καφέ, ενώ δημιουργεί μία μεγάλη συζήτηση αναφορικά με το πώς μπορούν οι άνθρωποι του κλάδου να μεριμνήσουν για την προστασία του περιβάλλοντος.  Η ενότητα επικεντρώνεται σε προτάσεις για «πράσινη» ανάπτυξη στον κόσμο του καφέ, ενώ αναλύονται δράσεις και εφαρμοσμένες πρακτικές μέσα από τις οποίες μπορούμε να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

 

Ενδεικτικά θέματα που θα αναπτυχθούν είναι:

  • Τι ορίζει ο νόμος για την περιβαλλοντική εισφορά σε πλαστικά είδη μιας χρήσης που χρησιμοποιούνται για τη συσκευασία τροφίμων
  • Ποιες είναι οι αντιδράσεις επιχειρηματιών και καταναλωτών
  • Ποιες είναι οι λύσεις και πώς μπορούμε να αλλάξουμε τις συνήθειες μας
  • Τι κάνουν μεγάλες αλυσίδες coffee shops τα απορρίμματα καφέ ώστε να συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος

PANELIIΙ: «Οι νέες καταναλωτικές συνήθειες στο χώρο του καφέ»

 

Τα δύο τελευταία έτη, κυρίως λόγω της πανδημίας και του εγκλεισμού στο σπίτι, τα στοιχεία μαρτυρούν ότι οι πωλήσεις καφέ αυξήθηκαν στα super markets. Την ίδια ώρα, οι εταιρείες δίνουν μεγαλύτερη βαρύτητα στις κάψουλες του καφέ αλλά και σε προϊόντα οικιακής χρήσης, οι μηχανές καφέ απασχολούν ολοένα και περισσότερο το κοινό και πλέον μπορούμε να μιλάμε για στροφή στην τέχνη του Home Barista. Παράλληλα, το delivery και το take away εδραιώθηκαν αποτελώντας δύο αναπόσπαστες υπηρεσίες όλων των coffee shops. Σε αυτή την ενότητα, εκτός της παρουσίασης στοιχείων, αναλύονται οι νέες αυτές τάσεις με τις εταιρείες να καλούνται να μοιραστούν σκέψεις και σχέδια, στόχους και πλάνα για αλλαγή στρατηγικής πορείας, λόγω  των νέο δεδομένων.

Ειδικά θέματα Ι: Παρουσίαση έρευνας Coffee Experience από τους συνεργάτες του εργαστηρίου ΑΓΟΡΑ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Ειδικά θέματα ΙΙ: Ειδική παρουσίαση για τα ιστορικά καφέ της Ελλάδας και την ένταξη τους στον εθνικό κατάλογο άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς.

 

Ενδεικτικά θέματα που θα αναπτυχθούν είναι:

 

  • Πώς οδηγηθήκαμε στις νέες αυτές τάσεις
  • Πώς προσαρμόζονται οι εταιρείες
  • Ποια είναι η στρατηγική τους από εδώ και στο εξής
  • Τι θέτουν ως στόχο, αλλά και που στρέφουν το ενδιαφέρον τους
  • Ποια είναι οι προβλέψεις τους για το άμεσο μέλλον

Το Συνέδριο απευθύνεται σε:

 

  • Εταιρείες από τον χώρο του καφέ και της καφεστίασης που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά και στο εξωτερικό
  • Επιχειρηματίες της καφεστίασης
  • Baristi
  • Προμηθευτές
  • Επαγγελματίες, εξειδικευμένα στελέχη φορέων, οργανισμών και εταιρειών που εμπλέκονται στον κλάδο του καφέ
  • Μέλη επιμελητηρίων και συνδέσμων
  • Στελέχη εταιρειών franchising
  • Στελέχη εταιρειών διοργάνωσης εκθέσεων του κλάδου τροφίμων και ποτών
  • Στελέχη τραπεζών και factoring
  • Στελέχη του ασφαλιστικού κλάδου
  • Στελέχη μεταφορικών εταιρειών και εταιρειών logistics
  • Στελέχη εταιρειών τυποποίησης-πιστοποίησης
  • Στελέχη εταιρειών επικοινωνίας, διαδικτυακού και mobility marketing-social media
  • Στελέχη εταιρειών γραφικών τεχνών και marketing
  • Μέλη επιμελητηρίων και συνδέσμων
  • Στελέχη online marketplaces
  • Στελέχη Ξενοδοχειακών και Τουριστικών Επιχειρήσεων