Τα πέντε νέα trends του καφέ
H εταιρεία Flavorchem που δραστηριοποιείται ως προμηθευτής εκχυλισμάτων καφέ σκιαγραφεί τα 5 trends που αναμένεται να διαμορφώσουν το τοπίο καινοτομίας στον premium καφέ.
Άνοδος του cold brew: Oι πωλήσεις του cold brew αναμένεται να αγγίξουν το 1 δις δολάρια έως το 2025. Χάρη στα μοναδικά του αρώματα και την γκάμα επιλογών που παρέχει, καθώς και στην προώθησή του ως ενός υγιεινού είδους καφέ, o cold brew θεωρείται ηγέτης της ανάπτυξης ολόκληρου του κλάδου.
Wellness: Η απαίτηση του καταναλωτικού κοινού για ροφήματα που περιέχουν θρεπτικά συστατικά έχει φέρει στο προσκήνιο την κατηγορία του “functional coffee”. Σύμφωνα με την Mintel, το 30% των καταναλωτών έχουν εκφράσει το ενδιαφέρον τους για την εξαγορά καφέδων με πρόσθετα θρεπτικά στοιχεία – για ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και των γνωστικών λειτουργιών, αλλά και προϊόντα που περιέχουν πρωτεϊνες και προβιοτικά.
Βιωσιμότητα: Oι καταναλωτές αναζητούν brands που θα τους εξασφαλίζουν ότι επενδύουν τα χρήματά τους σε εταιρείες που λειτουργούν με ηθικές και βιώσιμες πολιτικές, συμπεριλαμβανομένων του fair trade, της υπεράσπισης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της ανακύκλωσης και της χρήσης οικολογικών συσκευασιών. Η αλήθεια είναι ότι εντός 2021, το 49% από όλα τα προϊόντα που παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά, διατείνονται ότι στηρίζουν κάποια ηθική ή βιώσιμη πρακτική.
Καινοτομία στην καλλιέργεια: O κόσμος της καλλιέργειας πλέον επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την αγορά καφέ. Προσφέρει στις εταιρείες μεγάλες ευκαιρίες καινοτομίας για τα προϊόντα τους, με τη χρήση συστατικών όπως το μακαντάμια, η βρώμη, το βιολογικό πρωτεϊνούχο γάλα και οι κρέμες.
Ταξίδι μέσα από τη γεύση: Oι καταναλωτές έxoυν αναβαθμίσει την εμπειρία καφέ με τη χρήση εξωτικών φρούτων και αρωμάτων ως συστατικών, με στόχο να τους “ταξιδέψουν” εν μέσω πανδημίας. Τα brands καφέ λανσάρουν κόκκους από χώρες όπως η Ινδονησία, η Αιθιοπία, η Γουατεμάλα και η Κόστα Ρίκα. Σε όλα αυτά, έρχονται να προστεθούν και άλλες γεύσεις από όλον τον κόσμο, όπως το matcha και το ινδικό chai.