Starbucks-Netflix ετοιμάζουν κάτι νέο

Starbucks-Netflix ετοιμάζουν κάτι νέο

Όσοι ανήκετε στο κλαμπ των… βιβλιοφάγων και των σινεφίλ, αξίζει να δώσετε προσοχή στην νέα πρόταση που φέρει την υπογραφή των Starbucks – Netflix.

 

Η γνωστή αλυσίδα καταστημάτων καφέ Starbucks και η διεθνής πλατφόρμα streaming Netflix ετοιμάζουν μια νέα σειρά  η οποία απευθύνεται σε σινεφίλ και όσους αγαπούν το διάβασμα. Η “But Have You Read the Book?” όπως θα τιτλοφορείται, θα αναλύσει πώς μεταφέρονται τα βιβλία στη μεγάλη οθόνη και δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το Netflix Book Club.

 

Η Starbucks συνέλαβε την ιδέα του ψυχαγωγικού αυτού project, από την πάγια ερώτηση που κάνουμε όλοι όταν κάποιος έχει δει μια ταινία βασισμένη σε ένα βιβλίο: “Έχεις διαβάσει το βιβλίο;”.  H σειρά θα φιλοξενηθεί από τον Uzo Aduba, τρεις φορές νικητή του βραβείου Emmy και πρωταγωνιστή του Orange is the New Black Orange, που πρόκειται επίσης για κινηματογραφική μεταφορά. Μιλώντας με το καστ, τους δημιουργούς και τους συγγραφείς, ο Aduba θα συζητά τι συμβαίνει στα παρασκήνια, εμβαθύνοντας σε αυτές τις “παρασκηνιακές” ιστορίες και ενθαρρύνοντας το κοινό να κάνει το ίδιο. Η θεματολογία θα ποικίλει με ερωτήσεις που θα αφορούν τις πηγές έμπνευσης των δημιουργών, έως και το μήνυμα που θέλουν να περάσουν στους θεατές. Αυτές οι συζητήσεις θα γίνονται συντροφιά με ένα φλιτζάνι καφέ σε διάφορες τοποθεσίες των Starbucks στις Ηνωμένες Πολιτείες.

 

Το πρώτο επεισόδιο του Netflix Book Club θα αφορά το μυθιστόρημα της Νέλλα Λάρσεν από την εποχή της Αναγέννησης στο Χάρλεμ, το “Passing”. Η Starbucks καλεί όλους να διαβάσουν το βιβλίο, να παρακολουθήσουν την ταινία στο Netflix στις 10 Νοεμβρίου και να συντονιστούν για το πρώτο επεισόδιο του “But Have You Read the Book?” στις 16 Νοεμβρίου, το οποίο θα είναι επίσης διαθέσιμο στο κανάλι “ Still Watching Netflix YouTube Channel” και στην αμερικανική σελίδα του Netflix στο Facebook.

 

Τα ενδιαφερόμενα μέλη της λέσχης βιβλίων μπορούν να επισκεφθούν το NetflixBookClub.com για να μάθουν περισσότερα σχετικά με την τρέχουσα επιλογή βιβλίων, να βρουν περισσότερο περιεχόμενο “behind-the-scenes” και να σημειώσουν στα ημερολόγιά τους κάθε ημερομηνία προβολής.

 

Πηγή: gcrmag.com