Όταν μια κούπα μας πλημμυρίζει με συναισθήματα

Όταν μια κούπα μας πλημμυρίζει με συναισθήματα

Μια ολόκληρη φιλοσοφία που βασίζεται στο συναίσθημα υιοθετεί το πρωτοποριακό brand Loveramics για την παρασκευή κεραμικών φλιτζανιών.

 

Η σειρά Loveramics δεν φείδονται συναισθήματος, όταν πρόκειται για το branding και το σχεδιασμό τους. Το όνομά τους εξάλλου το αποδεικνύει. Ο διευθυντής σχεδίασης των σκευών, Simon Stevens, όταν δημιουργεί, θέτει έναν στόχο: «Nα αγαπούν όλοι τις κούπες μας, όπως ακριβώς εμείς. Να αγαπούν τα κεραμικά.» Αλλά η αγάπη δεν είναι ένα συναίσθημα που έρχεται εύκολα. Τα αντικείμενα υψηλής αισθητικής μπορούν να μας γοητεύσουν. Όμως αυτό που τα καθιστά αγαπημένα είναι η ικανότητά τους να μας λύνουν τα χέρια στην καθημερινότητά μας, να είναι με άλλα λόγια λειτουργικά. Ακριβώς σε αυτό το “δίπολο” χρηστικότητας και ομορφιάς “ακροβατεί” η Loveramics, υιοθετώντας μια ρεαλιστική φιλοσοφία σχεδίασης. «Υπάρχει μια ιδιαίτερη οικειότητα με ένα αντικείμενο από το οποίο κρατάς και από το οποίο πίνεις. Πρέπει να το ‘πιέσετε’ με τα χέρια σας, να το φέρετε στα χείλη σας και να πιείτε. Αυτό μπορεί να φαίνεται μια απλή διαδικασία, ωστόσο η σχεδίαση του σκεύους μπορεί να ενέχει λάθη», ισχυρίζεται ο Simon. Η Loveramics «θέλει ο καταναλωτής να αισθάνεται σίγουρος για το βάρος του αντικειμένου που κρατά, ασφαλής με τον τρόπο που αισθάνεται τη λαβή και να έχει μια αίσθηση ευαισθησίας όταν πίνει από αυτό».

 

Όμως μια κούπα δεν πρέπει να χρησιμεύει απλώς ως μέσον για να πιείτε το ρόφημά σας. Πρέπει παράλληλα να σας επιτρέπει να αισθανθείτε τη μυρωδιά και τη γεύση του.  Για τον σκοπό αυτό, η Loveramics δημιούργησε μια σειρά σκευών γευσιγνωσίας. Ο Simon χρησιμοποιεί το κρασί ως αναφορά για τη δημιουργία των φλιτζανιών καφέ: «Δεν ταιριάζουν όλα τα ποτήρια με όλα τα κρασιά. Με τον ίδιο σεβασμό που αντιμετωπίζουμε το κρασί πρέπει να αντιμετωπίζουμε και τον καφέ. Γι’ αυτό και οφείλουμε να αναπτύξουμε διαφορετικά σχήματα φλιτζανιών που μπορούν να ενισχύσουν ένα ευρύ φάσμα αρωμάτων. Γι ‘αυτό και αναπτύχθηκαν τα τρία σχήματα των Brewers Tasting Cups. “

 

Από άποψη συναισθημάτων, η Loveramics λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη το όνομά της. “Η Loveramics, εκφράζει την αγάπη της για αντικείμενα παρέχοντας το δικαίωμα της επιλογής. Εσείς όταν ανοίγετε το ντουλάπι σας επιλεγετε την πρώτη κούπα που βλέπετε μπροστά σας ή την αγαπημένη σας;” διερωτάται ο σχεδιαστής. Τα φλιτζάνια καφέ εν ολίγοις είναι μια προέκταση του εαυτού μας, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Κυριολεκτικά, μπορούν να ενισχύσουν τη γεύση και την όσφρησή μας για να απολαύσουμε περισσότερο τον καφέ μας. Μεταφορικά, η ομορφιά και η λειτουργικότητά τους αντιπροσωπεύουν αυτό που είμαστε αλλά και ποιοι θέλουμε να είμαστε.

 

Πηγή: baristamagazine.com