H Coca-Cola HBC επιχειρεί “άνοιγμα” στον κόσμο του καφέ
Έντονη είναι πλέον η παρουσία της Coca-Cola HBC στον χώρο του καφέ τόσο με την επωνυμία των Costa Caffee όσο και με τα προϊόντα Caffe Vergnano.
Η CCHBC ανάφερε ότι η το λανσάρισμα των προϊόντων καφέ με την επωνυμία Costa Coffee, που περιλαμβάνουν αλεσμένο καφέ, κόκκους αλέσεως, pods καφέ και μια σειρά έτοιμων ροφημάτων προς κατανάλωση εξακολούθησε να ακολουθεί ανοδική πορεία, ενώ θα «ενισχυθεί» από την προγραμματισμένη διανομή των προϊόντων Caffè Vergnano από το 2022, ένα ιταλικό brand λιανικής, το 30% του οποίου εξαγόρασε τον Ιούνιο του 2021. Παρά την εστίασή της στα προϊόντα καφέ στο σπίτι, η Coca-Cola HBC δήλωσε επίσης ότι το κανάλι καφέ εκτός σπιτιού θα αποτελέσει ένα βασικό σκέλος της στρατηγικής της για το υπόλοιπο του 2021.
“Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με τις επιδόσεις του πρώτου εξαμήνου κατά το οποίο αυξήσαμε τα έσοδα και την κερδοφορία μας, καθώς ενώ συνεχίσαμε την πρόοδο στις στρατηγικές μας προτεραιότητες”, δήλωσε ο Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC. “Ενισχύσαμε τη στρατηγική για τον καφέ μας όσον αφορά το brand Caffè Vergnano, το οποίο θα αποτελέσει μια premium προσθήκη, παράλληλα με την ευρεία γοητεία του καφέ Costa” πρόσθεσε.
Η διανομή λιανικών προϊόντων καφέ υπό την επωνυμία αναγνωρισμένων brands θα μπορούσε να αποδειχθεί μια προσοδοφόρα ευκαιρία για την Coca-Cola HBC, ενώ παράλληλα ο όμιλος στοχεύει στην επέκταση των καναλιών διανομής καφέ που εκτιμάται ως αρκετά προσοδοφόρος. Eξάλλου η χαλάρωση των μέτρων κατά της Covid-19 και το άνοιγμα της εστίασης αποτελούν μια ισχυρή βάση για περαιτέρω ανάπτυξη στα κανάλια εκτός σπιτιού.
Παράλληλα αύξηση των κερδών της κατέγραψε η Coca-Cola HBC το πρώτο εξάμηνο του 2021 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2020, με τα καθαρά κέρδη να αυξάνονται σημαντικά στα 233,1 εκατ. ευρώ (198,4 εκατ. £), ήτοι 88%.