Ο καφές καταλύτης για τη Nestlé
Σημαντική αύξηση πωλήσεων χάρη στη ζήτηση καφέ.
Σημαντική άνοδο κατέγραψαν οι πωλήσεις της Nestlé το πρώτο τρίμηνο του 2021 συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, κυρίως χάρη στην άνοδο της ζήτησης καφέ. Ειδικότερα, η εταιρεία είχε συνολικά πωλήσεις 23 εκατ. δολαρίων καταγράφοντας άνοδο 1,3%. Η οργανική ανάπτυξη του ομίλου άγγιξε το 7,7% καταδεικνύοντας πρώιμα σημάδια ανάκαμψης από τα κανάλια εκτός σπιτιού, βελτιωμένη τιμολόγηση και κέρδη μεριδίου αγοράς. Ο καφές ήταν ο μεγαλύτερος καταλύτης ανάπτυξης της Nestlé, χάρη στην έντονη ζήτηση για προϊόντα Nespresso, Nescafé και Starbucks. Παράλληλα, ο κλάδος της κάψουλας μίας χρήσης πέτυχε οργανική ανάπτυξη 17,1%.
Η Nespresso κατέγραψε επίσης διψήφια οργανική ανάπτυξη, χάρις στην έντονη ζήτηση για το σύστημα Vertuo αλλά και την αρχική, πρωτότυπη μηχανή παρασκευής καφέ. Ισχυρή ήταν η δυναμική της εταιρεία και στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Τα νέα προϊόντα συμπεριλαμβανομένης της επέκτασης της γκάμας World Explorations, αλλά και των limited editions της Master Origins οδήγησαν σε σημαντική αύξηση πωλήσεων. «Σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, μπορούμε πραγματικά να δείξουμε πώς οι επιχειρήσεις δύνανται να λειτουργήσουν ως κινητήριος δύναμη και να βοηθήσουν στις προσπάθειες επιτάχυνσης της ανάκαμψης», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Mark Schneider, CEO της Nestlé.