Jacobs Douwe Egberts: H “smart” είσοδος στην ελληνική αγορά και μια αισιόδοξη πρόβλεψη

Jacobs Douwe Egberts: H “smart” είσοδος στην ελληνική αγορά και μια αισιόδοξη πρόβλεψη

Νέα δεδομένα για την Jacobs Douwe Egberts έφερε η πανδημία. Η εταιρεία προχωρά με προσεκτικές κινήσεις το στρατηγικό της σχέδιο, έχοντας θέσει σε εφαρμογή ένα πρόγραμμα για τον αποτελεσματικότερο έλεγχο του κόστους λειτουργίας της.

 

Όσον αφορά τα οικονομικά της μεγέθη, στη σχετική της έκθεση η Jacobs Douwe Egberts, κατέγραψε το 2019 τζίρο 58,95 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 10,65%. Τα κέρδη προ φόρων ήταν πάνω από 2 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 25,12% σε σχέση με το προηγούμενο έτος ενώ τα κέρδη μετά φόρων κατέγραψαν ανήλθαν στα 1,38 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 23,88% .

 

Για το 2020 η διοίκηση αισιοδοξεί πως παρά την κρίση της Covid-19, δεν θα υπάρξουν σημαντικές συνέπειες για την εταιρεία, «καθώς η μείωση της κατανάλωσης στο κανάλι της μαζικής εστίασης και η αναμενόμενη πτώση στον τουρισμό φαίνεται -με βάση τις μέχρι τώρα εξελίξεις- να αντισταθμίζεται επαρκώς από την αύξηση στη ζήτηση προϊόντων καφέ στο κανάλι των σούπερ μάρκετ».

 

Με τον έλεγχο του κόστους, η Jacobs στοχεύει στην περαιτέρω βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της, προκειμένου να διατηρήσει το υψηλό μερίδιο αγοράς που κατέχει.

 

Η εταιρεία κινείται «με αργά και προσεκτικά βήματα, ώστε να μειωθούν τυχόν αρνητικά αποτελέσματα, κυρίως λόγω της μεγάλης αδυναμίας αριθμού πελατών για έγκαιρη αποπληρωμή των ανοιχτών τους υπολοίπων». Για φέτος, όπως τονίζει, έχει θέσει ως στόχο τη διατήρηση και την αύξηση του κύκλου εργασιών καθώς και την μείωση των συνολικών εξόδων λειτουργίας.

 

Αξίζει να σημειωθεί πως προ ημερών η Jacobs Douwe Egberts, από κοινού με την Sales Promotion Center παρουσίασαν το πρώτο πρόγραμμα Phygital-Promoters στην ελληνική αγορά. Μέσω του προγράμματος, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν ζωντανά και σε πραγματικό χρόνο με promoters, απομακρυσμένα και με ασφάλεια, με την εμπειρία να προσομοιάζει αυτήν της φυσικής παρουσίας.

 

Η όλη διάδραση πραγματοποιείται με video chat, ενώ οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν το signature ρόφημα Jacobs που τους ταιριάζει, μέσω μιας ειδικής web based πλατφόρμας με την καθοδήγηση του Phygital-Promoter.